به گزارش ایرنا از این تعداد ۲۳ طرح با هزینه ۲۳ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد به ثمر نشست که این طرح ها شامل ۱۳ طرح هادی روستایی در روستاهای بخش مرکزی ، دو ساختمان روستای رحمت آباد و عزیز آباد و هشت طرح برق رسانی است.

بنا بر این گزارش در خواف هم  ۱۱ طرح با هزینه  ۴۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید که شامل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش، سالن ورزشی روستای برآباد، پنج طرح عمرانی شهرداری سنگان، مدرسه خیرساز گل محمد فاضلی، طرح مبارزه با کانون فرسایش بادی و طرح های توسعه مدارس دو و سه کلاسه روستاهای مژن آباد و حسین آباد است.

سه طرح شامل خانه ورزش روستایی صلح آباد، آب رسانی به روستای قاسم آباد و افتتاح یک دستگاه ترانس برق ۱۰۰ کیلووات هم در مجموع با هزینه  ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شهرستان بجستان به بهره برداری رسید.

طی هفته دولت ۱۴۵ طرح در بخش های مختلف با هزینه ۸۸۵  میلیارد ریال در شهرستان های گناباد، خواف و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

شهرستان های خواف، بجستان و گناباد در مجموع با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۶۷، ۲۷۸ و ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.