سردار احمد شفائی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد افزود: امروز نه تنها برای مسئولان، خدمتگزاران، مردم آگاه، هوشیار و فهیم بلکه برای معاندان جمهوری اسلامی و مستکبران نیز به اثبات رسیده که در شرایط تحریم ظالمانه، غیرقانونی و غیراخلاقی، وحدت، همدلی، انسجام و وفاق بین مردم و مسئولان تقویت شده و نتیجه آن اقتدار ملی نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان بزرگ ما امروز شاهد اقتدار ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند که با همه دشمنی ها، همچنان مسیر رشد و توسعه را طی می کند.

 جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) گفت: در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان ملت نجیب و انقلابی ایران اسلامی این بار هم پای آرمان های انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایستاده اند و از این دوره سخت و دشوار اقتصادی با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و مجاهدت‌های خدمتگزاران و ایستادگی و مقاومت خودشان عبور خواهند کرد.

شفائی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران از نظر قدرت سیاسی و امنیتی به قطب منطقه بدل شده است و می تواند امنیت را برای کشورهای دیگر نیز فراهم کند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشور هر کجا که هستند از هر زمانی آماده ترند و تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوریهای جهان به روزرسانی کرده اند از این رو چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.

سردار شفائی گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر راه را در گام دوم انقلاب و چهل سال دوم تبیین کرده است که ما باید در این مسیر گام برداریم.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار داوود اللهیاری تجلیل و به جای وی  سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج تایباد معرفی شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

۷۴۹۴/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.