به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا عادل شامگاه دوشنبه در مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و فرارسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی در بقعه متبرکه خواهر امام رضا علیه السلام در رشت افزود: امروز در کشور های منطقه هیچ اتفاقی نمی افتد مگر این که خاص جمهوری اسلامی باشد که این ها همه از برکات انقلاب است.
وی اظهار داشت: ما پیروان همان امامی هستیم که به تمام دنیا فریاد می زد و می گفت اگر ما را تهدید می کنید ما فرزندان عاشوراییم و اگر ما را تحریم می کنید ما فرزندان رمضانیم.
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف خاطر نشان کرد: دشمنان می خواهند پیروزی های به دست آمده جمهوری اسلامی در زمینه های علم و دانش، پزشکی، هسته ای و ... تحت الشعاع قرار دهند، نباید فراموش کنیم که این موفقیت ها چگونه به دست آمده است.
وی با یادآوری رشادت ها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران تصریح کرد: چه جوانان پاکی که خالصانه رفتند و جانشان را در راه خدا دادند که ما اکنون چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را سپری می کنیم.
حجت الاسلام عادل در ادامه سخنانش اظهار داشت: نعمت بزرگ جمهوری اسلامی حاصل 1400 سال تلاش و مجاهدت است، خدا با خلقت حضرت امام خمینی (ره) و یاران امام در سال 57 و 58 در چنین روزی جمهوری اسلامی به ثمر رسید و این از نعمت های بزرگ الهی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) بیان داشت: علم و دانش و اطلاعاتی که لازمست تا هر یک از ما انسان ها داشته باشیم امام موسی کاظم علیه السلام در چهار زمینه بیان کرده است.
وی اظهار داشت: اول این که بدانیم خدای تو، پروردگار و ذات تو کیست، دوم اینکه بدان خدا چگونه تو را خلق کرده، سوم این که وظیفه و تکلیف تو نسبت به خالقت چیست و آخر این که چه چیزهایی تو را از مسیر خدا و راه رسیدن به پروردگار دور می کند.
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با بیان عشق و ارادت مردمان گیلان به اهل بیت عصمت و طهارت تصریح کرد: حضور حدود یک هزار امام زاده در این استان ، از نشانه های این ارادات است.
دیدار معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با نماینده ولی فقیه در گیلان و سخنرانی شامگاه امروز (دوشنبه) در بقعه سید جلال الدین اشرف به مناسبت دوازدهم فروردین از برنامه های سفر حجت الاسلام عادل به استان است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.