احمد برادران روز شنبه در مراسم گلباران گلزار شهدای این شهر با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود: هم اینک اقتصاد کشور به ثبات نسبی رسیده و ایران اسلامی امروز به قدرتی تاثیرگذار در عرصه بین المللی تبدیل شده است.
احمد برادران ادامه داد: طراحی دشمن در جنگ اقتصادی و روانی پایان دادن به عمر انقلاب اسلامی در سال گذشته بود که خواب آنها تعبیر نشد.  
فرماندار سبزوار گفت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی در پی تضعیف نظام است اما امروز با تمام  تجهیزات و قوا با ترفند جدید جنگ روانی و رسانه ای وارد میدان شده است.
برادران افزود: جنگ اقتصادی و روانی دشمن با هدف زیر سوال بردن دستاوردهای نظام، ناکارآمدی مسئولان و القای یاس و ناامیدی نزد افکار عمومی و جوانان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: استقلال و آزادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا حاصل شد و وصیت شهدا به کارگزاران نظام و ملت پاسداری و حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی است.
فرماندار سبزوار  با اشاره به حفظ انسجام ملی در شرایط کنونی کشور گفت: رمز پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی در دو عامل مقصد عالی نظام و وحدت کلمه و یکپارچگی مردم است.  
در نخستین روز هفته دولت فرماندار و مدیران شهرستان سبزوار با حضور در گلزار شهدای اتین شهرستان نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های شهدا پیمان دوباره بستند.
شهرستان سبزوار ۹۴۷ شهید، سه هزار و و ۱۵۶ جانباز  و ۲۶۵ آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.