به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی روز دوشنبه با صدور پیامی به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، افزود: آن روز بزرگ را تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) و حمایت بیش از 98 درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی رقم زد.
وی افزود: نهالی که آن روز ایرانیان در این سرزمین کاشتند اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته و به مدد 2 بال جمهوریت و اسلامیت؛ سعادت، شادکامی آحاد ملت و تحقق آرمانهای انقلاب را هدف راستین خود قرار داده است.
وی آورده است: امروز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر به اجماع نظر اندیشمندان، دولتمردان، متصدیان ارکان مختلف حاکمیت و آحاد ملت بزرگ ایران در راه غلبه بر موانع توسعه کشور و سرافرازی بیش از پیش نظام اسلامی نیاز داریم.
استاندار خراسان شمالی تاکید کرده است: برگزاری انتخابات مکرر در چهار دهه گذشته کوششی در امتداد همین مسیر بوده و نظام جمهوری اسلامی در آینده نیز با اتکا به همین ظرفیت و دیگر اصول مترقی قانون اساسی، به عنوان میثاق ملی ایرانیان، برای دستیابی به ایرانی آباد، آزاد و سربلند گام برخواهد داشت.
شجاعی با تبریک این روز آورده است: دولت تدبیر و امید به ضرورت حضور، مشارکت و اظهارنظر آزادانه و قانونمند اقشار مختلف مردم در اداره تمام شئون مملکتی، ضمن اعتقاد به پذیرش تفاوت ها و استماع درخواست های مردمی، در بسترسازی برای تسهیل این فرآیند و پاسخگویی به مطالبات آنان سعی وافر داشته است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار امیدواری کرده است که این روند با هم افزایی تمام ارکان نظام برای دستیابی کامل به اهداف از پیش تعیین شده، منجر شود.
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.