به گزارش خبرنگار ایرنا، اقلیت ارمنی تبریز که همیشه دوشادوش سایر هموطنان خود در مناسبت های ملی حضوری گسترده دارند، امسال نیز با شور خاصی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
اقلیت های دینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همراه و همگام با ملت ایران در صحنه های مختلف از جمله دفاع مقدس حضوری فعال داشته اند و امروز نیز برای اعلام انزجار از سیاست های ایادی کفر و نشان دادن دلبستگی خود نسبت به نظام اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شده اند.
رئیس شورای خلیفه گری ارامنه در حاشیه این راهپیمایی به ایرنا اظهار داشت: انقلاب متعلق به تمام آحاد ملت ایران است و امروز ارامنه تبریز در این مراسم حضور یافته اند تا وحدت و همدلی ملت ایران را به نمایش بگذارند.
روبیک جانانه افزود: آمده ایم تا به جهانیان نشان دهیم چهل سالگی انقلاب را با وحدت کلمه و همدلی جشن می گیریم.
وی تاکید کرد: مردم ایران با هر دین و مذهبی پای آرمان های نظام ایستاده اند و دشمنان بدانند پیشرفت های انقلاب اسلامی لحظه ای متوقف نخواهد شد.
تعدادی از ارامنه تبریز نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، تاکید کردند: اقلیت های دینی در جمهوری اسلامی از آزادی های کامل سیاسی و اجتماعی برخوردارند.
آنها اظهار داشتند: امروز ارامنه تبریز در جشن چهل سالگی انقلاب حضور یافته اند تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام اعلام کنند.
یکی از بانوان مسن ارمنی حاضر در این راهپیمایی گفت: اقلیت ارامنه درتمامی صحنه ها حضور داشته اند اما میزان حضور امروز مردم ارامنه در راهپمایی 22 بهمن متفاوت تر و پرشورتر از سال های قبل است.
به گزارش ایرنا، شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان شرقی نیز روز گذشته با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی ارامنه و آشوریان را به شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرده بود.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.