به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی گناباد افزود: فضای مجازی علاوه بر آنکه یک تهدید به شمار می رود ولی بهره گیری موثر از قابلیت های آن در مسیر اشتغال و کارآفرینی یک فرصت است.

وی اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبیین مصادیق فرهنگ کار و تلاش و تولید و کسب و کارهای خانگی ضمن هم افزایی در این بخش برای کاهش معضل بیکاری تلاش کرد.

فرماندار گناباد نیز گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی و فروش تولیدات و توانمندی های منطقه در سطح استانی و ملی بهره گرفت و این اقدام ضمن کاهش واسطه گری تولیدکنندگان را بیشتر منتفع می کند.

حامد قربانی افزود:  هجمه شدید در زمینه تغییر فرهنگی و فرهنگ های غنی منطقه ای از مشکلات بسیار مهم به شمار می رود و شورای فرهنگ عمومی باید با تشکیل جلسات جانبی در محلات مختلف با صاحب نظران و کارشناسان ذیربط برای کاهش این معضل تلاش کند.

وی بر لزوم درنظرگرفتن پیوست فرهنگی در طرحهای عمرانی و اقتصادی به بهره گیری از نظرات نخبگان و دانشگاهیان در تبیین و اجرای طرح مثلث اقتصادی تاکید کرد.

وی همچنین از شناسایی سرمایه گذار و هلدینگ اقتصادی با توانایی سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی در حوزه گردشگری و توسعه اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان خبر داد.

قربانی با انتقاد از گرانی خدمات و مواد غذایی در اقامتگاه های بوم گردی گناباد خواستار افزایش نظارت مسئولان مربوطه در ابن بخش شد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.