اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع فولاد خراسان، بر تلاش نمایندگان برای رفع مشکلات صنعتگران و کارگران تلاشگر در پیشانی جبهه تولید تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، در این بازدید با ابراز خرسندی از فضای نشاط و همدلی موجود در مجتمع فولاد خراسان گفت: در بازدید از خطوط تولید و گفت و گو با کارکنان مجتمع، آن چه بیش از هر چیز مشهود بود، همت و همدلی و اعتقاد راسخ کارکنان نسبت به مسأله تولید بود و این مسأله جای خرسندی و قدردانی دارد.

علیرضا محجوب افزود: توجه به حمایت اجتماعی و تأمین معیشت کارکنان و اجرای دقیق ضوابط کار با دیدگاه مثبت و روشن در این مجتمع، حاکی از آن است که مدیریت این مجموعه برای این موضوعات راهبرد و دیدگاه مثبتی دارد و این مسأله شایسته قدردانی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با قدردانی از حمایت سهامداران عمده فولاد خراسان از سرمایه گذاری در طرح های توسعه و به بار نشستن خطوط مختلف تولید اظهار کرد: وجود چنین نگاهی موجب برکات ارزشمندی است که در رأس آن ایجاد اشتغال پایدار و تأمین کار شایسته است.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان توضیحاتی پیرامون عملکرد مجتمع و برنامه‌های آینده آن، گفت: فولاد خراسان با تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید در استان محل استقرار خود، یکی از شرکت‌های اقتصادی، رقابتی، منضبط و پایدار در کشور محسوب می‌شود. 

سید حسین احمدی افزود: ضمن تعامل با نهادهای اجتماعی و عمومی استان و شهرستان، همواره برای رعایت دقیق اصول روابط کار و کرامت نیروی انسانی تلاش خود را به کار گرفته است و اخیرا نیز به عنوان معین اقتصادی نقشی داوطلبانه را برای تعامل با دستگاه های حاکمیتی و نمایندگان برای توسعه روستایی و توانمندسازی و بازآفرینی اجتماعی جغرافیای پیرامونی خود بر عهده گرفته است.

احمدی با بیان شرایط تولید و دشواری های ناشی از تحریم های نامشروع و غیرقانونی علیه اقتصاد کشورمان اظهار کرد: این دیدگاه که همه همرزمان ما در جبهه تولید فولاد خراسان، باید برای تحقق رونق تولید همت و حمیت جدی به کار بگیرند، خوشبختانه در میان مدیران، سهامداران عمده و کارکنان شرکت نهادینه شده است. 

وی با اشاره به این همدلی ادامه داد: این همدلی نهادینه توانسته بزرگترین مجتمع صنعتی این استان را با وجود همه دشواری ها  پیش ببرد و طرح های عظیم توسعه و اشتغالزایی را در منطقه به ثمر برساند.

مدیرعامل فولاد خراسان تصریح کرد: این شرکت در عمل به وظایف خود در زمینه تأمین اجتماعی و رعایت ضوابط کار شایسته و مسایل دستمزدی جزو شرکت های پیشرو در استان است. 

وی با اشاره به سهامداران عمده مجتمع فولاد خراسان افزود: از جمله صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان خود عضو خانواده بزرگ بیمه اجتماعی در کشور است که خدمات آن شامل یکی از شریف ترین و تلاشگرترین اقشار جامعه، یعنی کشاورزان و روستاییان و نیز عشایر می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: بر اثر تعامل دستگاه های سیاستگذار با تولیدکنندگان و نیز حمایت نمایندگان مجلس، تولید کنندگان و نیروهای انسانی شاغل در جبهه تولید در مسیر تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید ؛ مورد حمایت قرار گیرند.

گفتنی است در ابتدای این بازدید که محمد سنجری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی هم در آن حضور داشت، در نشستی در دفتر مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، وضعیت تولید، ایفای مسئولیت های اجتماعی و وضعیت اشتغال و نحوه جذب نیروی انسانی از جمله آزمون استخدامی اخیر شرکت، در گزارشی توسط، اسماعیل، معاون برنامه ریزی و فناوری شرکت به مهمانان ارایه شد و سپس مهمانان ضمن بازدید از خطوط تولید و شرایط کار، با کارکنان مجتمع و نمایندگان کارگران دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.