به گزارش روز شنبه ایرنا محمد صالح ضیایی در نشست شورای اداری رودبار اظهار داشت: ملاک ارزشیابی مدیران و رؤسای دستگاه های اداری خدمت به مردم، جذب اعتبارات استانی و تلاش برای جذب اعتبارات ملی است.
وی افزود: مدیران با جدیت پای کار باشند؛ اگر چه نیرو، منابع مالی و اعتبارات کم داریم ولی ذخایر، سرمایه ها و منابع انسانی و مواهب زیادی داریم و عرصه، عرصه ایثار و جهاد است؛ جنگ تمام عیار اقتصادی داریم پس درنگ و تعلل اصلا پذیرفتنی نیست و باید کار و تلاش کنیم.
ضیایی با اشاره به دشمنی های معاندان با ایران گفت: از روزی که انقلاب اسلامی ایران متولد شد دشمنی آمریکا و ایادیش با این مولود مبارک که با خوی استماری و استیلای ظالمانه آنها مخالفت کرد؛ آغاز شد و در این 40 سال هر آنچه خباثت و دشمنی داشتند، بر نظام و ملت روا کردند.
فرماندار رودبار همچنین با اشاره به سیل اخیر در استان های مختلف گفت: ما خود آسیب دیده زلزله سال 69 و قدردان کمک ها و حمایت های مردمان کشور در امداد رسانی آن زمان هستیم؛ از همه اشخاص حقیقی و حقوقی که به سیل زدگان کمک کردند سپاسگزار و قدردانیم و انتظار داریم این دست های سخاوتمند همچنان مددکار این عزیزان باشد.
وی با اشاره به خسارت 270 میلیارد ریالی سیل اخیر در رودبار در بخش های راه، آب، کشاورزی و دیگر بخش ها که تا کنون گزارش شده ، گفت: به دستور استاندار گیلان پل کنار گذر لوشان بازسازی می شود و در باره دیگر خسارت ها هم تمهیدات لازم اندیشیده می شود.
ضیایی از هدفگذاری ایجاد 400 فرصت شغلی در سال 98 خبر داد و گفت: با بهره گیری از بسته های اشتغال دولت و اقدامات ستاد رفع موانع تولید تلاش می کنیم به این هدف دست یابیم.
وی از کارگران به عنوان پیشرانان حوزه تولید در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب رونق تولید نام گذاری شده، قدردانی کرد و گفت: در مراسمی ویژه از تعدادی از این عزیزان قدردانی خواهد شد.
در این نشست نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان آموزش و پرورش، تعاون کار و رفاه اجتماعی، امور سدها و شبکه بهداشت و درمان و فرمانده سپاه نیز گزارش عملکردی ارائه کردند. همچنین با قدردانی از مسئولان قبلی؛ سرپرست جدید بخشداری عمارلو و رؤسای جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.