وی روز چهارشنبه در دیدار با اهالی رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: بعد از مواضع رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن، دنیا به این نتیجه رسید که ایران همچنان اراده دارد در مقابل آمریکا بایستد و همچنین در میدان عمل هم اراده خود را با انهدام پهپاد آمریکایی و اقدام متقابل علیه انگلیس نشان داد. 

وی اظهار داشت: تشدید دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی به خاطر استقلال ایران اسلامی است اما ایستادگی مردم دشمنان را به این نتیجه رسانده که آمریکا دیگر نمی تواند ایران را مهار کند و نمی تواند از ایران انتقام بگیرد زیرا ایران در برابر هر خطایی آماده اقدام متقابل است. 

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی به جایگاه و رسالت والای خبرنگاران در هدایت افکار عمومی و مدیریت نرم جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایش امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر، قضاوت مردم برای اهالی رسانه مبنای ارزش گذاری است، لذا توجه به افکار عمومی برای خبرنگاران و مسئولان اهمیت دارد. 

وی افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه برای رسیدن به اهداف خود، باید مردمی بمانند و در عین حال امیدآفرینی را به عنوان یک اصل فراموش نکنند.

وی مردم را ستون دین دانست و اظهار داشت: رویکرد خبرنگاران در فعالیت های رسانه ای باید جلب رضایت مردم باشد نه جلب رضایت ویژه خواران. 

این مقام امنیتی با بیان اینکه مسئولان از انتشار اخبار نگرانی ندارند گفت: درک راهبردی از اخبار و نحوه انتشار آنها به شکلی است که افکار عمومی متشنج و مشوش نشود.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به فرازهای مهم بیانیه رهبر معظم انقلاب برای گام دوم، مواجهه با روایت دشمن، در نظر گرفتن منافع ملی در عین حفظ سلایق جناحی و ارائه صادقانه اخبار را از مهمترین رسالت های خبرنگاران دانست. 

در این دیدار چند تن از پیشکسوتان رسانه نیز دیدگاه ها و دغدغه های خود را در زمینه هایی از قبیل لزوم افزایش اعتماد عمومی، مشکلات معیشتی خبرنگاران، اهمیت ارائه قرائت اول از رخدادهای خبری و اقدامات بایسته در گام دوم انقلاب مطرح کردند.

۷۴۸۹/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.