حجم ویدیو: 7.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49

رجبعلی دهنوی، پدر شهیدان علی اکبر، حمید رضا و حسین و جانبازان علیرضا و موسی دهنوی، علی نجات عباسی مستند ساز و جانباز ۷۰ درصد، علی اکبر عرفانیان جانباز و آزاده دفاع مقدس و مدیر موسسه پیام آزادگان و فاطمه محرابی فرزند شهید مدافع حرم حسین محرابی روز چهارشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مشهد با مدیر وکارکنان این مرکز دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن تبریک این ایام به خبرنگاران گفت: مسئولیت خبرنگاری و خبرگزاری بسیار سنگین است چرا که  قلم شما می تواند یک ملت را به اوج افتخار رسانده یا به حضیض ذلت بکشاند.

حجت الاسلام حسین معصومی افزود: در دوران دفاع مقدس معمولا افرادی که ذوق و استعداد امور خبر و اطلاع رسانی را داشتند به فعالیت در این عرصه روی می آوردند و در این راه خراسان رضوی ۵۴ شهید خبرنگار تقدیم کرده است.

رئیس خبرگزاری ایرنای خراسان رضوی نیز حضور خانواده شهدا در این مرکز را مایه خیر و برکت برای این نهاد دانست و گفت: جانبازان و ایثارگران الگوی همت و اراده در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

حسین کریم زاده خانواده شهدا را برکت  کشور دانست و افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در راستای رسالت خبری خود تلاش دارد زبان این قشر شریف باشد و در این راستا با برقراری ارتباط دوسویه با جامعه ایثارگری به انعکاس مسائل آنان می پردازد.

مدیر موسسه پیام آزادگان نیز ضمن بیان اهمیت جایگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه به غلط این گونه تبلیغ کرده اند که ایثارگران تنها خدمات از کشور می گیرند و اثر مثبتی در جامعه ندارند.

علی اکبر عرفانیان افزود: ایثارگران و از جمله آزادگان سرافراز با اتکای به استعداد و توانایی های خودشان در سمتهای مختلف مایه خیر و خدمت در کشور و جامعه هستند و انتظار می رود رسانه ها با ذکر مصادیق این خدمات دسیسه بدخواهان را در معکوس نشان دادن خدمات ارزنده جامعه ایثارگران ناکام بگذارند.

فاطمه محرابی فرزند شهید مدافع حرم حسین محرابی نیز در این نشست صمیمی وصیت نامه پدر شهید خود را قرائت کرد و با تقدیم شاخه گل به مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی روز خبرنگار را تبریک گفت.

همچنین پدر شهیدان دهنوی ضمن توصیه خبرنگاران به دفاع از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کارکنان این مرکز در راستای خدمت به آرمانهای انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

خراسان رضوی ۱۷هزار و ۲۲۰ شهید، ۴۸هزار و ۸۶۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است

۳۲۲۱/۱۹۲۲

       

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.