به گزارش ایرنا، مهدی فعال روز شنبه در دیدار با اعضای خانواده 2 شهید سرافراز اسلام در مهاباد اظهار داشت: این استان علاوه بر 12 هزار شهید، 18 هزار جانباز و بیش از 2 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
وی با بیان اینکه پاسداشت و گرامیداشت شهدا، خانواده های معظم آنان، جانبازان و آزادگان وظیفه همه مسوولان است، اضافه کرد: اقتدار، صلابت و امنیتی امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان والامقام است.
وی افزود: راه شهیدان باید سرمشق و الگویی برای همه باشد و امید است نام و راه این بزرگواران به بهترین شکل ممکن ادامه یابد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی سهم مهاباد را در مقابله با تهدیدهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مثال زدنی عنوان کرد و افزود: خانواده شهیدان از جایگاه والایی در جامعه برخودار هستند و حفظ حرمت آنان بر همه ضروری است.
فرماندار مهاباد نیز در این دیدار با بیان اینکه شهدا همواره برای ما زنده هستند و یاد و خاطرات آنان برای ما روشنگر راه خواهد بود، اظهار داشت: دشمنان تلاش کرده اند که مردم را از انقلاب دور کنند اما در راهپیمایی 22 بهمن هر سال حضور مردم بیشتر از سال قبل است که این امر پا گذاشتن در مسیر شهدای والا مقام است.
ایرج شجاعی بیان کرد: همه وظیفه داریم در مسیر ارزش های الهی شهدا که در عرصه های مختلف به ملت ایران درس ایستادگی و مقاومت دادند، حرکت کنیم.
به گزارش ایرنا، در این دیدارها از پدر شهید دیودل و جانباز 70 درصد جعفر نوذری تجلیل شد.
مهاباد نزدیک به 800 شهید، یک هزار جانباز و بیش از 200 آزاده را تقدیم انقلاب کرده است.
6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.