علیرضا رشیدیان روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد افزود: ایرنا به عنوان مرجع رسمی دولت، مرجع واحدهای خبری در کشور است و این ظرفیت را دارد که برای سایر رسانه ها بزرگتری کند تا بستری ایجاد شود که با درک شرایط موجود همه در کنار هم قرار گیرند و در فضای جنگ رسانه ای با تقسیم کار اقدامات لازم برای خنثی کردن توطئه دشمنان را انجام دهند.
وی اظهار داشت: تهاجم جدید آمریکا جنگ هوشمندانه است و هدف آن ایجاد انفعال در کشور و رهبری اتاق جنگ آمریکا در وزارت خزانه داری آن است تا با فشار اقتصادی و جو روانی بر افکار عمومی تاثیر بگذارد.
استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی آمریکا و دشمنان نظام در کنار جنگ اقتصادی با جنگ روانی و جهت دهی افکار عمومی سعی در تضعیف اعتماد اجتماعی در جامعه دارند.
وی افزود: متاسفانه در مراحل حساس برخی افراد و جریانهای داخلی در عرصه های خاص نظیر انتخابات آنچنان اعتقاد مردم را بمباران می کنند که دیگر به راحتی نمی توان واقعیت را به آنها تبیین کرد.
وی اظهار داشت: نابود کردن شخصیت حقوقی و اجتماعی افراد و مسئولان در رسانه ها حرکت کردن در جهت خواست دشمن است.
رشیدیان گفت: در شرایط فعلی از فضای مجازی و الکترونیکی که تحولی در ارتباطات ایجاد کرده است باید به خوبی بهره بگیریم.
وی افزود: کارکردن در نظام جمهوری اسلامی ایران توفیق بزرگی است اما کارکردن در استانی که منسوب به حضرت امام هشتم (ع) است افتخاری بس عظیم است.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: مشهد ویترین نظام است و ظرفیت های ملی و بین المللی این کلانشهر باید مورد توجه باشد و ایرنا باید مخاطبان فراملی را جذب و با تولید محتوا و نیازسنجی، ظرفیت های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را به آن سوی مرزها منتقل کند.
رشیدیان گفت: خوبی ها و ظرفیتهای جامعه در کنار کاستی ها باید منعکس شود، اگر خوبی های جامعه را نتوانیم بیان کنیم اعتماد مردم از بین می رود.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.