امام جمعه ارومیه گفت: ارتش جمهوری اسلامی تاکنون با اقتدار در مقابل توطئه دشمنان ایستاده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام المسلمین سید مهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه این هفته با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) ارتش را از ارکان اصلی انقلاب می دانستند و ارتش نقش بسزایی در مقابله با دشمنان در جنگ 8 ساله و خنثی کردن توطئه های نظامی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی داشته و تاکنون با اقتدار در مقابل این توطئه ها ایستاده است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی تنها ارتش جهان است که در مقابل قرآن رژه می روند که این یک افتخار بزرگی است.

حجت اسلام و المسلمین قریشی در خصوص ماه شعبان خاطر نشان کرد: در ماه شعبان مناسبت ها و جشن های فراوانی وجود دارد که باید برای این جشن ها آماده شد که یکی از این مناسبت ها 15 شعبان بوده که باید مردم و مسئولین خود را برای ظهور امام زمان آماده کنند.

وی با اشاره به فرمایشات سید حسن نصر الله در سال گذشته و در جمع ایرانیان تاکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شیعیان در لبنان بسیار مظلوم بودند و هیچ کسی از این شیعیان حمایت نمی کرد که بسیاری از این شیعیان برای حفظ جان خود تغییر مذهب و دین دادند در حالی که این شیعیان با پیروزی حیات دوباره یافتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله ادامه داد: پیروی از ولایت فقیه از ارکان اصلی قدرتمندی حزب الله بوده و حزب الله بیشتر از قانون اساسی به فرمایشات مقام معظم رهبری اطاعت می کنند که قدرت فعلی شیعه در جهان اسلام مرهون ایران بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران نقش اساسی در ظهور امام زمان (عج) دارد.

 امام جمعه ارومیه در خصوص مبعث پیامبر اکرم تصریح کرد: پیامبر اسلام عزیز ترین و مقرب ترین شخص در نزد خداوند است و کوچک ترین جسارت و بی احترامی به پیامبر اسلام باعث پوچ شدن و از بین رفتن کار های خیر و در نزد خداوند می شود.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.