فرماندار چناران روز سه شنبه در نشستی با اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار با بیان این مطلب این شهر جدید را یکی از ظرفیت های بالقوه شهرستان تحت مسئولیت خود دانست.

حمید انصاری افزود: با توجه به اهداف و چشم اندازهای تعریف شده و همچنین احداث واحدهای مسکن مهر، گلبهار شاهد یک رشد زودرس بوده که به طور قطع با وجود خط متروی سریع السیر در حال ساخت آن، شاهد رشد مستمر این شهر در سالهای آینده خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش هزینه های زندگی در شهر مشهد و تمایل مردم این شهر به اسکان در شهر جدید گلبهار گفت: باید اقدامی صورت گیرد که گلبهار نقطه هدف اسکان و نگهداشت جمعیت شود لذا شرکت عمران و شهرداری گلبهار به عنوان دو بال کارآمد می توانند موجبات رضایتمندی مردم را افزایش دهند.

او ادامه داد: برای تامین رفاه و افزایش رضایتمندی مردم، فرمانداری چناران آماده همکاری و پیگیری مطالبات مردم از دستگاه ها در سطح استانی و کشوری است و  مدیران شرکت عمران گلبهار در کنار مجموعه دستگاه های اجرایی می توانند اقداماتی را که موجب رضایتمندی مردم می شود را  همچون گذشته ادامه دهند و در صورت وجود موانع، فرمانداری شهرستان را همراه خود بدانند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در این نشست گفت: جمعیت گلبهار رو به رشد است و طی یک سال گذشته با وجود تلاش های قابل ستایش شرکت های خدمات رسان، هنوز خدمات ارائه شده متناسب با افزایش ساخت و سازها به خصوص در بخش مسکن مهر گلبهار نبوده است که امید است با پیگیری های فرماندار چناران این مهم هر چه سریعتر محقق شود.

هومن گریوانی افزود: با توسعه زیرساختهای شهری و امور رفاهی در این دولت جمعیت شهر گلبهار از ۳۶ هزار نفر در سال ۱۳۹۵ به ۶۵ هزار نفر تا پایان سال ۱۳۹۷ رسیده است.

وی با بیان اینکه موضوع استفاده از فرصت های سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران در حوزه های مختلف گلبهار بررسی شده است اظهار امیدواری کرد که هر چه سریعتر بستر اجرایی شدن پروژه های سرمایه گذاری در گلبهار فراهم شود.

شهر جدید گلبهار یکی از شهرهای جدید ایران و استان خراسان رضوی که در فاصله ۳۵ کیلومتری شمال غربی کلانشهر مشهد قرار دارد. این شهر از جنوب به سلسلهکوه‌های بینالود، از شمال به کوه‌های هزار مسجد منتهی شده و به علت قرار گرفتن بین دو رشته کوه دارای هوایی مناسب است.

۷۴۸۹/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.