هومن گریوانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع 39 هزار و 833 واحد مسکن مهر در شهرجدید گلبهار تاکنون 28 هزار و 682 واحد افتتاح شده اند. طبق سیاستگذاری، بقیه واحدهای نیمه ساخته نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسند و واحدهای فاقد متقاضی تعیین تکلیف می شوند.
وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت نخستین مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک شهرهای جدید کشور در گلبهار افتتاح شد. گلبهار سومین شهر در خراسان رضوی پس از مشهد و نیشابور در برخورداری از این مرکز است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید گلبهار به بهره برداری از بوستان محله 11، مسجد محله 11، مرکز فوریتهای پزشکی، چهار باب زمین ورزشی روباز در این شهر همزمان با هفته دولت اشاره و بیان کرد: در مجموع برای اجرای پروژه های بهره برداری شده در هفته دولت 800 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی گفت: همزمان با هفته دولت امسال عملیات اجرایی دو پارک آبی به مساحت پنج هزار مترمربع با طراحی جدید برگرفته از طراحیهای ایتالیا و 10 هکتار زمین 50 هکتاری آرامستان در مجموع با اعتبار هزار و 700 میلیارد ریال آغاز شد.
شهرجدید گلبهار که برای جمعیت 200 هزار نفر و قابل توسعه تا 400 هزار نفر اجرا شده با وسعت چهار هزار هکتار در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - قوچان واقع است.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.