دانشگاه حکیم سبزواری  برای سال تحصیلی جدید، چهار رشته در مقطع کارشناسی و چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد به لیست رشته‌های خود اضافه کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، گفت: رشته‌های «معماری و انرژی» ، «مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت منابع آب»، «مهندسی شیمی گرایش زیست پزشکی»، «مهندسی عمران گرایش آب و سازه‌های هیدرولیکی» در مقطع کارشناسی ارشد در در لیست رشته‌های این دانشگاه قرار گرفتند.

محمدرضا معین‌فرد افزود: همچنین رشته‌های «آمار و سنجش آموزشی»، «برنامه‌ریزی اجتماعی و تعاون» و «علوم کامپیوتر» و «ادیان و عرفان» در مقطع کارشناسی در دانشگاه حکیم سبزواری ایجاد شد.

وی اظهار کرد: این رشته‌ها پس از ارزیابی دفتر گسترش از پتانسیل‌های آموزشی و آزمایشگاهی و اعضای هیئت علمی به دانشگاه واگذار شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری افزود: افزایش این رشته‌ها در دانشگاه حکیم بیانگر این مطلب است که  دانشگاه هم عضو هیئت علمی متخصص داشته و هم  از امکانات آموزشی و پژوهشی مطلوب برخوردار بوده که توانسته است موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای صدور مجوزهای  تاسیس رشته‌های جدید، دریافت کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: گسترش رشته‌های جدید در دانشگاه حکیم سبزواری بر مبنای آینده‌نگری و نیاز سنجی جامعه و بازارکار صورت می‌گیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.