مجید خدایی ، قهرمان کشتی جهان ۱۴ مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجید خدایی در ارتباط با مدال‌های اهدایی خود به موزه امام رضا (ع) اظهار داشت: در زمان کودکی به موزه امام رضا (ع) رفتم و با مشاهده مدال‌های مختلف انگیزه پیدا کردم، دیدن آنها سبب به وجود آمدن شور و اشتیاق برای فعالیت ورزشی‌ام شد.

وی بیان کرد: با مشاهده مدال‌های جهان پهلوان تختی، برای رسیدن به جایگاه کنونی‌ام نذر کردم و قرار شد تا در صورت کسب مدال‌های متعدد، آنها را به این موزه اهدا کنم، این امر محقق شد و در حال حاضر 14 مدال ارزشمند به موزه امام رضا (ع) اهدا کردم.

خدایی گفت: دو نفر از خواهرانم به عنوان خادم در حرم مطهر رضوی در حال خدمت رسانی هستند، این دو از ابتدای فعالیت خود پیشنهاد خدمت به امام رضا(ع) را با بنده مطرح کردند اما در آن زمان آمادگی برای فعالیت در این زمینه نداشتم و به همین دلیل پیشنهاد آنها را قبول نکردم.

دارنده مدال برنز آسیایی در سال 2006 افزود: پیشنهاد خواهرانم را نپذیرفتم چرا که بر این باور بودم که اگر به امام رضا(ع) خدمت می‌کنم در قبالش نباید چیزی از او بخواهم، در حال حاضر آمادگی فعالیت در این زمینه را دارم و این امر را به حضرت واگذار کرده‌ام.

گفتنی است؛ خدایی یک مدال برنز قهرمانی جهان 2002 تهران و برنز قهرمانی آسیا 2006 را کسب کرده و در المپیک 2004 آتنبا سه پیروزی  و شکست 6–5 از کیل ساندرسون آمریکایی قهرمان مسابقات به مقام پنجم رسید. وی در قهرمانی جهان 2001 نیز عضو تیم ملی کشورمان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.