رییس خانه صنعت معدن، معدن، تجارت خراسان رضوی گفت: تقاضای من این است که اعتماد و اطمینان لازم را نسبت به مدیران داشته باشیم تا بتوانند در مسولیتی که میپذیرند با جسارت بیشتری وارد عمل شوند. 
به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، حسن حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن خراسان رضوی با بیان اینکه 95 درصد صنعت استان متعلق به بخش خصوصی است، اظهار کرد: مدیریت حدود ٦٠٠٠ واحد صنعتى و چند ده هزار واحد صنفى کارى بسیار دشوار است  و نباید از اقای مس فروش توقع معجزه داشته باشیم.
وی درباره  آسیبی که در مسایل صنعت دیده می‌شود، بیان کرد: مدیران ما از اینکه ریسکی را بپذیرند یا به بسیاری از کارها ورود کنند به دلیل مسایل نظارتی هراس دارند.
حسینی ادامه داد: هنگامی که مدیران برجسته و با سابقه مسوولیت‌ها را می‌پذیرند نیاز به آزادی عمل دارند تا بتوانند در کارهای خود تصمیمات لازم را بگیرند، پس تقاضای من این است که اگر امکانش هست اعتماد و اطمینان لازم را نسبت به مدیران داشته باشیم تا بتوانند در مسولیتی که میپذیرند با جسارت بیشتری وارد عمل شوند. 
او با بیان اینکه ما خواستار تفویض اختیارات هستیم، تصریح کرد: نظارت داشتن امری اجتناب ناپذیر است اما  نظارت باید به حدی باشد که مدیران را منفعل نکند و در واقع مدیران استان با اختیارات اندکى که دارند به تنهایی نمی‌توانند استان را  که سالی 30 میلیون زائر دارد اداره کنند و مسولان تهران باید به مشکلات استان بیشتر توجه کنند و اختیارات بیشترى به مدیران استان تفویض دهند اما متاسفانه گله‌مندی‌هاى ما به سرعت فراموش می‌شوند.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: ما در تمام تشکل های بخش خصوصى همکارى خواهیم کرد تا ارمان ها و اهداف خود را در شرایط تحریم محقق کنیم و امیدواریم تحریم های داخلى کاهش پیدا کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.