نشست فرماندار و مسئولان شهرستان خوشاب با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، دکتر اصغر نورالله زاده در جمع دهیاران شهرستان خوشاب گفت: با توجه به اینکه استراتژی دولت رشد فراگیر بود ، تاکید داشت همه بخش ها خصوصا مناطق محروم رشد داشته باشند و در این راستا توانسته ایم با محور کسب و کار ، توسعه روستایی رونق بگیرد.

وی ادامه داد:تاکنون کسب و کار روستایی زمینه و بستر خوبی نداشت و تاکید دولت بر افزایش شاخص های توسعه روستایی بوده است. 

نورالله زاده ادامه داد:در بخش خدمات و حمل و نقل نیز باید ظرفیت کسب و کار افزایش یابد، لذا طرح های روستایی که امکان ظرفیت سازی در آن وجود دارد حتما مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی افزود:اگر بتوانیم طرح های کشاورزی را توسعه دهیم و ظرفیت سازی در این طرح ها افزایش یابد حتما بررسی می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در خصوص تضامین تسهیلات گفت: انواع ضمانت های موجود از جمله خودرو و ملک قابل قبول خواهد بود، ما اعتقاد داریم مناسب با هر فردی باید نوع ضمانت تعیین شود.

نورالله زاده افزود: در سال گذشته نیز ۲.۵ میلیارد تومان از محل تسهیلات روستایی در منطقه خوشاب پرداخت شده و امید داریم تا پایان سال حرکت و جهش مناسبی در توسعه روستایی شاهد باشیم.

نورالله زاده گفت:ما آمادگی داریم گردش عملیات دهیاری ها را بر عهده بگیریم و در مقابل خط اعتبار مناسبی را در اختیار آنان قرار دهیم.

در ادامه ، سبحانی فر نماینده مردم سبزوار نیز گفت:تاکنون در سالهای اخیر در بخش خوشاب چندین میلیارد سرمایه گذاری انجام شده و دولت خدمات زیادی داده است و بسیاری از مشکلات خصوصا در زمینه آب برطرف شده است.

وی ادامه داد:جاده های این منطقه نیز در سال‌های اخیر بهبود یافته و آسفالت شده است و در زمینه دسترسی به اینترنت نیز بسیاری از مناطق صعب العبور برخوردار گشته اند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.