مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: هفتاد درصد مطالبات فروردین دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید مرتضی وجدان در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: در سال 1398 سازمان بیمه سلامت ایران تلاش کرده است تا با پرداخت های به موقع و منظم ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان را تسریع کند.

وی افزود: در همین راستا تا پایان خرداد ماه امسال70 درصد مطالبات فروردین دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی، 90 درصد مطالبات فروردین ماه داروخانه های خصوصی، خیریه ها و غیر دانشگاهی و 60 درصد مطالبات اردیبهشت ماه امسال داروخانه های خصوصی و غیر دانشگاهی پرداخت شده است .

وی تصریح کرد: مطالبات پزشکانی که در راستای حذف دفترچه های کاغذی و پیاده سازی نسخه نویسی الکترونیکی گام برداشته و همکاری کرده اند بطور 100درصدی پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان و کسب جایگاه سوم این اداره کل در اجرای این طرح در کشور ادامه داد:طرح نسخه نویسی الکترونیکی در اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی هم اکنون درشهرستان نیشابور به صورت آزمایشی درحال اجراست و مقرر شده است تا پایان سال نیز این طرح در شهرستان‌های درگز، چناران ،تربت جام ،تربت حیدریه ،فریمان و بردسکن اجرایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.