محمد رضا کلائی عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از تعدادی از پروژه های منطقه شش شهر مشهد افزود: این رقم بی نظیر است و بررسیها برای افزایش آن تا سه و نیم میلیون متر مربع نیز در دست انجام است تا بتوانیم اتفاق بزرگی در شهر مشهد رقم بزنیم.
وی بیان کرد: مشکل جدی همه مناطق شهر مشهد و بویژه مناطق کم برخوردار آسفالت خیابانهاست اما در بین تمام کلانشهرها وضعیت آسفالت در مشهد بهترین است ولی این باعث نمی شود که کوتاهی کنیم چون شهر امام رضا(ع) شایسته بهترینهاست.
شهردار مشهد گفت: شورای پنجم شهر مشهد به دنبال افزایش آسایش مردم است و مدیریت شهری نیز در این جهت تلاش می کند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: مدیریت شهری و شورای شهر اهتمام ویژه ای به مناطق کم برخوردار دارد.
مجتبی بهاروند افزود: در طول یکی دو دهه گذشته از اینکه می دیدم ورودی مشهد از سمت سرخس وضعیت ناخوشایندی دارد رنج می بردم اما خوشبختانه امروز این منطقه چشم انداز زیبایی به خود گرفته است.
شهردار منطقه شش شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: بخش عمده‌ای از پروژه‎های مدیریت شهری در مناطق کم برخوردار اجرا شده و عزم شهرداری مشهد و شورای پنجم بر این است که شکاف موجود میان حاشیه و متن شهر را هر چه سریع‎تر برطرف کند.
حجت الله حیدری افزود: بالغ بر 47 میلیارد ریال برای آماده سازی پروژه هایی که امروز در منطقه بهره برداری شد هزینه شده است.
وی تصریح کرد: پروژه بهسازی، آسفالت و بوستان خطی معبر جنوبی حد فاصل شهرک شهید رجایی و باهنر با کار شبانه روزی، ظرف مدت 2 ماه با هدف رفاه حال شهروندان به بهره برداری رسیده است.
هم‎زمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد پروژه های بوستان خطی زندگی، شبکه جمع آوری آبهای سطحی و آسفالت معبر جنوبی حدفاصل شهرک شهید رجایی و شهرک شهید باهنر با 47 میلیارد ریال بهره برداری شد.
1922/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.