به گزارش ایرنا حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی 200 طرح عمرانی شهرداری همدانبا بیان اینکه امروزه هر گوشه ای از این حریم را عده برای ساخت و ساز مجوز می دهند اظهار داشت: باید هرچه سریعتر نسبت به اجرای رینگ سوم اقدام شود چراکه ما نگران این مساله هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم حریم و زیبایی همدان را حفظ کنیم، هیچ راهی به جز اجرایی شدن رینگ سوم نیست که منجر به نظم دهی در صدور مجوزها و مراحل قانونی می شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نجات شهر همدان از وضعیت فعلی اجرایی شدن رینگ سوم است و کلانشهر همدان شایسته این طرح است.
حاجی بابایی با بیان اینکه همدان باید با عظمت رینگ سوم را اجرایی کند افزود: تفاوت شهر همدان با اجرای رینگ سوم با سایر شهرها در این است که باغ شهر نامیده می شود.
وی خاطرنشان کرد: اکنون مناطقی مانند قاسم آباد نیز جزو شهر است و هیچکس نمی تواند آنرا روستا بدانند و این مهم نیاز به اجرای رینگ سوم شهر را دوچندان می کند.
وی افزود: با اجرایی شدن رینگ سوم شهر همدان دیگر هیچ شخصی حق ساخت و ساز را پیدا نمی کند.
وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های بالقوه همدان، از استاندار همدان خواست تا تمامی سربرگ ها و نامه نگاری ها به نام 'همدان پایتخت تاریخ و تمدن' منتشر شود.
حاجی بابایی از شهردار همدان نیز خواست تا نسبت به درج عنوان 'همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین' در تابلوها، بر روی تاکسی ها و سایر سیمای شهری اقدام کند.
وی خاطرنشان کرد: باید به همدان بزرگ که قطب ملی و منطقه ای باشد فکر کنیم و توسعه فضای شهری نیاز امروز همدان است.
وی توسعه گردشگری و راه های دسترسی مناسب به مناطقی نظیر ابرو، گنج نامه و سد اکباتان را مهم ارزیابی کرد و خواستار ایجاد زیرساخت مناسب حمل و نقل در این مناطق شد.
عملیات اجرایی 200 طرح عمرانی شهری امروز (شنبه) با حضور استاندار، نمایندگان همدان در مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان در نقاط مختلف این شهر آغاز شد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.