حسن جعفری روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان تایباد افزود: برخی سیاستمداران دولت آمریکا بر این باور بودند که ملت ایران جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب خود را نخواهد دید اما به یاری الهی، پشتوانه مردم و در سایه منویات رهبر معظم انقلاب هیچ گونه اتفاق ناگوار در کشور رخ نداد.
وی با بیان اینکه توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب همچنان ادامه دارد اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در آنسوی مرزها تهدیدات مختلف علیه این نظام و انقلاب طراحی کرده اند تا بتوانند به اهداف شوم و پلید خود برسند که برخی از این توطئه ها را می توان تروریست خواندن سپاه، افزایش تحریم ها، کاهش ارزش پول ملی و تورم نام برد.
وی گفت: هیات های مختلف و متعدد خزانه داری آمریکا به کشورهایی که طی سالیان گذشته با کشور ما در ارتباط بوده اند سفر کرده و از اهرم تهدید برای قطع رابطه با ایران اسلامی استفاده می کنند.
جعفری افزود: در عملیات روانی 132 ماهواره خارجی فارسی زبان علیه ایران فعالیت می کنند و 20 شبکه تلویزیونی نیز در حال سم پاشی علیه نظام اسلامی ایران هستند.
وی به بیانیه گام دوم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین نکاتی که در این بیانیه مورد تاکید قرار گرفته است دوری کردن از اختلافات مذهبی و قبیله ای می باشد که دشمن سعی دارد از این اهرم برای ضربه زدن به اسلام و آرمان های کشور استفاده کند.
وی به ترفندهای دشمنان از طریق فضاهای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی یکی از نقاطی است که دشمن برای رسیدن به برخی اهداف خود از این فضا استفاده می کند که در این میان باید فعالان فضاهای مجازی نسبت به نشر اخبار خود نهایت دقت داشته باشند و به مطالب و خبرهای دروغین دامن نزنند.
حعفری به انتخابات اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 37 انتخابات در کشور برگزار شده که به جرات می توان گفت در تمام کشورهای دنیا سالم ترین انتخابات بوده است و در سال جاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
وی نقش مردم را در محقق شدن اقتصاد مقاومتی موثر دانست و اظهار داشت: مهمترین نکته در اقتصاد مقاومتی حمایت از سرمایه گذاری و مردم می باشد که دولت در این زمینه باید از فعالان بخش خصوصی در حوزه های مختلف حمایت کند و حذف برخی موانع مزاحم در این زمینه می تواند کمک شایانی به سرمایه گذاران داشته باشد.
وی مرز دوغارون را یک ظرفیت بالقوه در حوزه اقتصاد و اشتغال استان دانست و گفت: این مرز با قدمت 100 ساله یکی از مهمترین معبرهای زمینی کشور می باشد که باید از ظرفیت های موجود در این دروازه طلایی نهایت استفاده را داشته باشیم و گامی در جهت رونق اقتصادی و اشتغالزایی منطقه برداریم.
در این مراسم محسن سیاح به عنوان سرپرست فرمانداری تایباد معرفی و از زحمات چهار ساله حسین شرافتی راد قدردانی شد.
شهرستان 120 هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.