به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: امروز بخشی از مشکلات کشور در داخل و ناشی از سوء مدیریت ها است.
وی با اشاره به اینکه خدشه ای بر آرمان های نظام اسلامی نیست بلکه باید در رفتار خود تجدید نظر داشته باشیم، اظهار داشت: اکنون مشکل اقتصادی، بیکاری، تورم و گرانی ها وجود دارد اما علت این معلول به نظام برنمی گردد زیرا مشی و خط نظام درست بوده است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مشکل این است که امروز احساس بر واقعیت غلبه کرده است و مشکلات بیش از آنچه در واقعیت هست، نمایانده می شود، احساس فقر و فساد بیش از آنچه واقعیت دارد، معرفی می شود.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است گفت: در این میان برخی ها با جناحی بازی باور مردم را مخدوش می کنند.
لطفی با بیان اینکه اهداف اقتصاد مقاومتی و منویات رهبری در باره مقاوم سازی اقتصاد محقق نشد اظهار داشت: اگر به توصیه های رهبر معظم انقلاب عمل شده بود امروز در زمینه اقتصاد با مشکل رو به رو نبودیم.
وی با اشاره به برنامه ها برای بازگشت تحریم ها علیه ایران گفت: مردم ایران در 13 آبان ماه بصیرت و دشمن شناسی خود را به نمایش می گذارند و استکبار ستیزی خود را به جهان نشان خواهند داد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر نقش مردم در نظام اسلامی گفت: کارآمدترین مانور، مانور انسانی و حضور مردم در صحنه است و بر همین اساس نظام سلطه نگران نقش مردم است.
وی اظهار داشت: مقطع فعلی، مقطع حساس و سرنوشت ساز است، دشمن بر این باور رسیده است که فرهنگ اسلام امروز قدرتمند و مقتدر است و می تواند عامل اضمحلال نظام سلطه باشد، معاندان و در راس آن، آمریکا به این نتیجه رسیده است که برای حفظ قدرت خود، باید بر آسیا تسلط یابد از این رو بر دشمنی خود افزوده است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: در سال های اخیر سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد دلاری در غرب آسیا راه به جایی نبرده است و به اذعان بدخواهان نظام ایران، این امر به دلیل نفوذ ایران در منطقه است که تمام ترفندها و برنامه های آنان دستاوردی نداشته است.
وی افزود: امروز سرنوشت اسلام به سرنوشت جمهوری اسلامی ایران گره خورده است و حفظ جمهوری اسلامی از اعظم واجبات است.
وی گفت: ما منکر مشکلات گرانی، تورم و بیکاری نیستیم اما باید خدمات نظام برای مردم تبیین شود و مردم بدانند خدمات و دستاوردهایی که نظام داشته با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.
لطفی با بیان اینکه مشکل اقتصادی در تمام جهان وجود دارد و مختص ایران نیست افزود: آمار کارتن خواب ها و فقر در آمریکا بیداد می کند، در اسپانیا به عنوان کشور رشد یافته نیمی از دانش آموختگان بیکار هستند و در کشور صنعتی ایتالیا هم مشکلات و گرفتاری های اقتصادی گریبانگیر مردم است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از رسانه ها خواست تا در ایجاد فضای امیدوار و بانشاط تلاش کنند و در این باره تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا فضای ناامیدی در جامعه تقویت شود اما رسانه ها دراین شرایط باید مردم را به آینده امیدوار کنند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.