رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد گفت:بسته‌های مشوق به سرمایه‌گذاران در مشهد ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، احمد نوروزی در این خصوص اظهار داشت: با جدیت پیگیر موضوع بازآفرینی شهری هستیم و آن را دنبال خواهیم کرد به نحوی که نخستین نامه کمیسیون اقتصادی به شهرداری مشهد مربوط به همین حوزه بود.

وی افزود: گروه‌های تسهیل‌گر به زودی در مناطق هدف بکارگیری خواهند شد؛ بسترهای لازم فراهم شده و امیدواریم گام‌های نخست در این جهت برداشته شوند.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌های بازآفرینی با تاکید بر حفظ ساکنان هر محله و بهره‌گیری از ظرفیت های آنها انجام خواهد شد.
 
نوروزی با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد برای رونق سرمایه‌گذاری، بسته مشوق‌های سرمایه‌گذاری را تهیه کرده گفت: شهرداری مشهد این بسته را باید بیشتر معرفی کند تا همگان با آن آشنا شوند؛ به واسطه این مصوبه، سرمایه‌گذاران می‌توانند از تخفیف تا سقف 90 درصد در بحث عوارض و پروانه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شورای شهر مشهد با محوریت کمیسیون‌های اقتصادی و عمران و شهرسازی آمادگی دارد نشستی در دو حوزه مشوق‌های سرمایه‌گذاری و بازآفرینی شهری برگزار کند و طرح‌ها و توضیحات لازم برای آشنایی بیشتر را ارائه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.