استاندار اردبیل گفت: با مشارکت بخش خصوصی هتل بیمارستان سلامت در اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست با سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث هتل بیمارستان سلامت در اردبیل اظهار کرد: با توجه به آموزش پزشکان متخصص در این حوزه و حضور آنها در استان اردبیل امیدواریم احداث این بیمارستان زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تری را فراهم آورد.
وی خاطرنشان کرد: ما از سرمایه‌گذار این پروژه حمایت جدی می‌کنیم و امیدواریم با راه‌اندازی این بیمارستان که در فاز اول 70 تخته خواهد بود بتوانیم بستر و زمینه ارتقای سلامت همشهریان و مسافران و گردشگران ورودی به این استان را مهیا کنیم.

استاندار اردبیل همچنین در جلسه بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: حصارکشی محدوده منطقه ویژه اقتصادی نمین در حال انجام است و امیدواریم تا پایان بهار این کار به انجام برسد.
بهنامجو تصریح کرد: زیرساخت‌های اولیه لازم برای احداث واحدهای صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی فراهم شده است اما دستگاه‌های اجرائی باید برای تقویت و تکمیل این زیرساخت‌ها اقدام کنند.
  وی با اشاره به تقاضاهای سرمایه‌گذاری موجود برای این منطقه افزود: باید فضایی فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر از وجود زیرساخت‌های لازم بتوانند در اسرع وقت واحدهای صنعتی صادرات محور را در این منطقه مستقر و به بهره‌برداری برسانند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.