امیر خلیلی خواه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: «رونق تولید» شعار سال با حمایت واقعی و جدی از سرمایه گذار محقق می شود و دستگاه های اجرایی با تمام توان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در تلاش باشند.
وی خاطرنشان کرد: باید به این اعتقاد برسیم که تسهیل در روند سرمایه گذاری هایی که منجر به اشتغال می شود، ارزشمند و مقدس است و در بُعدی دیگر موتور محرک تولید و اشتغال در کشور جذب سرمایه گذار است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان ادامه داد: تفکیک سرمایه گذار در شرایطی که کشور به ورود بخش خصوصی به بخش های مختلف اقتصادی نیاز دارد، ناروا است و به یقین با حمایت از سرمایه گذاران داخلی، فعالان اقتصادی خارجی هم برای سرمایه گذاری در ایران به میدان می آیند.
خلیلی خواه با بیان اینکه تشکیل شورای سرمایه گذاری در استان سمنان نقش بسزایی در تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد، گفت: رسالت اصلی مرکز خدمات سرمایه گذاری، اتاق فکر برای افزایش فعالیت بخش خصوصی در بخش های مختلف اقتصادی است.
وی اضافه کرد: قوانین و مقرراتی که مانع سرمایه گذاری در استان می شود از سوی کارشناسان مرکزخدمات سرمایه گذاری شناسایی شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید با اجرای طرح های تشویقی و حمایتی، از سرمایه گذاری تولید محور و اشتغال زا در استان حمایت کنند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان حدود 2 هزار و 10 پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد و سهم بخش صنعت و معدن از تولید ناخالص استان حدود 22 درصد است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.