علی عبدلی روز یکشنبه در جلسه رفع موانع تولید که در شهرک صنعتی مهاباد برگزار شد، افزود: اولویت توسعه این شهرک ها برای زمین هایی است که قابلیت دسترسی آسان به شهرک صنعتی مربوطه داشته باشد تا بتوان در کمترین زمان زیرساخت های خدماتی برای آنها فراهم کرد.
وی در خصوص زمین هایی که هم اکنون در داخل شهرک های صنعتی به صورت راکد و غیراستفاده مانده است، اظهار داشت: زمین هایی که تاکنون روی آنها اقدام عملیاتی و عمرانی انجام نشده یا به صورت غیرفعال باقی مانده، خلع ید می شود و در اختیار دیگر متقاضیان سرمایه گذاری قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: در گام نخست، 12 هکتار از اراضی اطراف شهرک صنعتی مهاباد به مجموعه این شهرک برای واگذاری به سرمایه گذاران اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده طی سال گذشته 6 سرمایه گذار خارجی این استان را برای راه اندازی واحدهای خود و سرمایه گذاری انتخاب کرده اند.
در ادامه این جلسه با حضور مدیران واحدهای تولیدی به بررسی مشکلات و موانع تولید در شهرک صنعتی مهاباد از جمله زون بندی کارخانه ها، ساماندهی سه راهی ورودی به شهرک صنعتی، تصفیه خانه، مشکلات پسماند های صنعتی و عادی، ضعف آنتن دهی و مشکلات مخابراتی و پست پرداخته شد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان های کم برخوردار کشور به شمار می رود؛ توسعه شهرک های صنعتی و رسیدگی به مشکلات و موانع تولید در اولویت برنامه های شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی است.
34 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان وجود دارد که 25 مورد از این تعداد در مساحتی بیش از 650 هکتار فعال است.
شهرک صنعتی مهاباد در 18 کیلومتری این شهر در مسیر مهاباد - میاندوآب قرار دارد و دارای 51 واحد فعال است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.