مرتضی علیخانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جلسه بررسی پرونده های سرمایه گذاری و رفع مشکلات بخش تولید یک مورد سرمایه گذاری پیرامون زمین های اطراف نودهک از توابع بخش تاکستان در زمینه آموزش پرواز با بالگردهای سبک مطرح شد.
وی اضافه کرد: سرمایه گذاران این طرح قصد دارند در زمینی به مساحت 70 هکتار در تاکستان را در اختیار گرفته و به واردات بالگردهای سبک و آموزش پرواز و خلبانی به کارآموزان سراسر کشور اقدام کنند.
علیخانی ادامه داد: همچنین طرح راه اندازی اماکن تفریحی و ورزشی در کنار این زمین پیش بینی شده است تا کارآموزان امکان اسکان نیز داشته باشند.
به گفته این مسئول، سرمایه گذاران برای فعال کردن این طرح به 700 میلیارد ریال سرمایه نیاز دارند که قول مساعد دادند در صورت تامین این اعتبار برای 400 تا 500 نفر اشتغال ایجاد شود.
علیخانی تاکید کرد: این طرح هنوز مورد تایید نهایی کارشناسان قرار نگرفته و مشکلات تامین آب با توجه به منابع محدود آبی در استان از جمله مواردی بوده که نیازمند بررسی بیشتر درخصوص این طرح است.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در نشست امروز 10پرونده با موضوعات سرمایه گذاری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی مطرح و تصمیمات مناسب برای توسعه رونق اقتصادی اتخاذ شد.
پرونده های سرمایه گذاری و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران هر 2 هفته یکبار در نشست های استانداری قزوین بررسی می شود.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.