روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس در گزارش روز پنجشنبه خود به نقل از احد فتوحی در بازدید از روند عملیات اجرایی طرح های عمرانی در ناحیه صنعتی چنار شاهیجان کازرون کازرون، افزود: با اعمال مشوق های ویژه سرمایه گذاری، بخش عمده ای از اراضی این ناحیه صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده و هم اینک کار توسعه و تکمیل زیرساخت ها در این مکان در حال اجراست.
وی گفت: پرداخت پنج درصد از بهای زمین به صورت نقدی و پرداخت باقی مانده آن در قالب اقساط 42ماهه از جمله این مشوق هاست.
فتوحی بیان داشت: با واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی، تا کنون 19سرمایه گذار برای دریافت زمین مبادرت به انعقاد قرارداد کرده اند و 10سرمایه گذار دیگر درخواست های خود را در این مورد ارایه داده اند که در دست بررسی است.
وی ادامه داد: برای حمایت هر چه بیشتر از متقاضیان و ترغیب آنها به سرمایه گذاری، قیمت حق انتفاع و واگذاری اراضی در این ناحیه صنعتی در پایین‌ترین سطح تعیین شده و سرمایه گذاران در آن از مزایای مناطق کم برخوردار بهره مند می شوند.
فتوحی، در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هم اینک عملیات اجرایی جاده دسترسی به ناحیه صنعتی چنار شاهیجان کازرون به طول یک کیلومتر و با اعتباری بیش از یک میلیارد و 130میلیون ریال در حال انجام است و تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
او افزود: همچنین تا کنون طرح هایی نظیر، شبکه داخلی برق، خط انتقال موقت برق، حفر و تجهیز خط انتقال چاه آب، زیرسازی این ناحیه صنعتی اجرا شده و طرح شبکه داخلی آب آن با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال تا 2 ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید.
وی، هدف از ایجاد شهرک صنعتی چنار شاهیجان کازرون را فراهم کردن زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی و توسعه و اشتغال در این منطقه اعلام کرد و بیان کرد: این ناحیه صنعتی با توجه به استقرار آن در امتداد محور غرب استان فارس به خوزستان از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.
به گفته فتوحی، ناحیه صنعتی چنارشاهیجان کازرون با 20 هکتار مساحت از ظرفیت اشتغالزایی برای 350 نفر برخوردار است.
شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
ع.پ /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.