به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان های گرمسار و آرادان در سالن جلسات فرمانداری گرمسار، افزود: مدیری که در پشت میزش بنشیند و بر اساس بودجه ابلاغی کار کند به درد استان نمی خورد و باید مدیران کل با اتخاذ برنامه ریزی اصولی برای جذب اعتبارات ملی در تلاش باشند.
وی بیان کرد: طرح های نیمه تمام اقتصادی استان سمنان در شرایط سخت تحریم ها به بخش خصوصی واگذار شود و قانون اجازه برون سپاری طرح های اقتصادی را به دولت داده است.
وی خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی استان سمنان برای اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی قابل توجه نیست و مسئولان امر برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در جذب سرمایه گذار تلاش کنند.
استاندارسمنان ادامه داد: اجرای طرح های سرمایه گذاری برای رفع چالش کم آبی در غرب استان سمنان نیازمند اعتبار است و سرمایه گذاران در این شرایط سخت اقتصادی برای اجرای طرح های عمرانی به کمک دولت بیایند.
آشناگر اضافه کرد: کل بودجه استان سمنان برای سال 97 پنج هزار و 540 میلیارد ریال است که از این میزان 2 هزار و 570 میلیارد ریال بودجه عمرانی است.
وی تصریح کرد: اجرای طرح توسعه ای در سمنان باید فراگیر شود و بهره گیری از تمام ظرفیت های استان برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در این شرایط سخت تحریم ضروری است.
استاندار سمنان گفت: مسئولان با اتخاذ ماموریت تنش زدایی در بُعد سیاسی برای جذب سرمایه گذار در شهرستان های استان سمنان پیشگام باشند.
به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در برنامه ای یک روزه به شهرستان های گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان سفر کرده است.
گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می شود و در 110 کیلومتری مرکز استان سمنان واقع شده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.