فرماندار ماکو گفت: بحث زیبایی شهرستان ماکو زیبنده و شایسته مردم این شهر نیست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین عباسی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو که در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، گفت: در سال ۹۶، ۳۵ متر مکعب آب ذخیره داشتیم که در سال ۹۷ این میزان  ۹۱ درصد افزایش داشته است.
وی تاکید کرد: شهرستان ماکو سال ۹۸ را با آرامش کامل شروع کرد و امید داریم سال جدید را با مدیریت جهادی حول محور رونق تولید به پایان برسانیم.

رئیس شورای تامین شهرستان با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی مملکت با دستان توانمند کارگران و سرمایه گذاران افزایش خواهد یافت تصریح کرد: شهرستان ماکو جز شهرهای امن کشور ایران است که امنیت برای سرمایه گذاری در این شهرستان مهیا است.

وی شوراها را نماد عینی دموکراسی یاد کرد و گفت: شوراها در کنار دولت و در صدد کاهش هزینه های دولت تلاش میکنند.

عباسی با تاکید براینکه در سال رونق اقتصادی نیز دشمن از حیله و نیرنگ دست نخواهد برداشت و درصدد تضعیف روحیه مردم نسبت به آینده خواهد بود افزود: جواب دشمنانی که به تمامیت ارضی کشور ما نقشه کشیده اند را فقط مردم میتواند بدهد.

وی با اشاره به اینکه مسئولین شهرستان در حداقل رساندن مشکلات مردم تلاش میکنند و خواهند کرد افزود: حرمت مردم باید از سوی خادمین مردم که در پستهای مختلف مسئولیت دارند، حفظ شود.

فرماندار ماکو در خطاب به شهرداران و شورا های شهرهای ماکو و بازرگان گفت: بحث زیبایی شهرستان ماکو زیبنده و شایسته مردم این شهر نیست.

وی بر لزوم شناسایی نقاط حادثه خیز همچون دره دانالو و انسور درسی که امروز ماکو را با حادثه سیل تهدید میکند تاکید کرد و تصریح نمود: طی حضور رئیس کل گمرکات کشور و بازدید از نقاط مرزی و گمرکات منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو بر بازگشایی بازارچه سادی سو تاکید شد.

عباسی گفت: این بازارچه با حضور مسئولین بلند رتبه دو کشور ایران و ترکیه در راستای ساماندهی گمرک بازرگان که به عنوان پیشانی نظام است بازگشایی خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: ساخت و سازهای غیر اصولی از سوی ادارات ذیربط پیگیری شود و شهرداران به پروژه های درآمدزای پایدار توجه کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان در پایان گفت: ورودی شهرها و روستاها از وضعیت مناسب برخوردار نیستند و زبانه ها و نخاله های ساختمانی سیمای روستا ها و شهر ها را مخدوش کرده است لازم است به این معضل رسیدگی شود.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.