مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از اشتغال بیش از سه هزار و ۹۰۰ نفر در واحدهای کارگاهی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از ناحیه صنعتی مه ولات، اظهار کرد: تاکنون 301 واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ساخته شده و با استقبالی که از این واحدها شده درصدد هستیم این واحدها را برای استفاده متقاضیان بیشتر احداث کنیم.

وی افزود: هر جا که ظرفیت برای تولید وجود داشته باشد امکانات زیرساختی و سایر خدمات را در اختیار صنعتگران قرار می دهیم تا صنعتگران بتوانند از مزایای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده و فعالیت کنند.

مهدی زاده مقدم با اشاره به مزیت‌های ایجاد واحدهای کارگاهی در استان، ادامه داد: کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل‌ونقل، افزایش راندمان بازاریابی، دسترسی به بازار، افزایش جذابیت و امنیت شغلی از مزایای ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

وی خاطر نشان کرد: از 289 واحد کارگاهی آماده شده، 277 واحد در حال فعالیت هستند که اشتغال بیش از سه هزار و ۹۰۰ نفر فراهم شده و نیز بستر مناسبی جهت رشد و توسعه مناطق ایجاد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.