مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌خراسان‌رضوی در اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، گفت: اشتغال ایجادی و حفظ اشتغال موجود دو محور اصلی برنامه های حوزه اشتغال در استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان که با حضور معاونین، رؤسای ستاد و شهرستانهای استان و کارشناسان حوزه های مختلف برگزار شد ضمن تشکر از خدمات و تلاش های تمامی همکاران گفت: لازم است در این جلسه با توجه به شرایط خاص کشور و جنگ اقتصادی که در آن قرار داریم نکاتی را بصورت تکمیلی از اهداف، برنامه ها و ماموریت های اداره کل در حوزه های مختلف و چشم انداز های آن در سال رونق تولید ترسیم و بیان کنیم.

وی گفت: یکی از وزارتخانه‌هایی که در رفع تحریم ها در ابعاد مختلف نقش مهم و اساسی را بر عهده دارد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

سنجری افزود: رهبر معظم انقلاب نامگذاری شعارهای سال در ده سال گذشته را بر اولویت و تاکید بر مسائل اقتصادی قرار داده اند که این نشان از درایت ،تدبیر و دور اندیشی و تعیین نقشه راه است.

وی افزود: تعیین شعار سال نقشه راه را برای ما مشخص و فرصت را برای توسعه فراهم می کند و ما نیز بر همین اساس برنامه های خود را ترسیم و تدوین کرده ایم.

سنجری در ادامه جلسه ضمن تاکید و اشاره بر اهم ماموریت های اداره کل اعلام کرد: برنامه های حوزه اشتغال استان در سال جدید را بر دو محور اصلی اشتغال ایجادی و حفظ اشتغال موجود تصمیم گیری و هدف گذاری کرده ایم و تلاش خواهیم کرد تا این اهداف اجرایی و عملیاتی شوند.

وی گفت: به موازات پیش بینی و پیگیری برنامه های ایجاد اشتغال در سطح  استان تلاش مضاعفی را برای حفظ بنگاه های اقتصادی و اشتغال موجود در آنها انجام خواهیم داد و طبق تاکید استاندار محترم تلاش می کنیم تا از ظرفیت های سرمایه گذاری گذشته ،پروژه های نیمه تمام و فرصت های سرمایه گذاری جدید به خوبی استفاده و آنها را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

وی بر اهمیت و اجرایی نمودن طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان توسط مدیران و روسای شهرستانها تاکید نموده و گفت:تفاهم نامه هایی با معین های اقتصادی توسط استاندار محترم منعقد شده است که روسا می بایست با هر کدام از معین های اقتصادی شهرستان خود آشنا باشند و مکلف هستید تا این برنامه ها را با دقت پیگیری و پیگیری نمایید.

وی همچنین به منشور کاری تهیه شده در سال جدید اشاره کرد و گفت: این منشور بر اساس کار کارشناسی انجام شده است و از موارد مهمی که باید در سال جدید پیگیری و برای آن برنامه ریزی کنید طرح مثلث توسعه اقتصادی استان و برنامه های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در منشور کاری است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر لزوم ارتقاء فرآیند خدمات رسانی و حفظ کرامت مردم خاطر نشان کرد: امروز ملاک و شاخص برای ما کار و سلامت کار است و یکی از مهم‌ترین دغدغه های کارکنان این اداره کل در سال جدید باید تلاش در راستای رضایت مندی ارباب رجوع و عنایت ویژه به تکریم مراجعین و همچنین دفاع از عملکرد سیستم باشد ما همواره باید در تصمیم گیری ها به فکر و منافع مردم باشیم امروز جنگ اقتصادی است و در این عرصه امروز نوبت ما است تا با فداکاری و تصمیم گیری درست حمایت کننده کارگران و بنگاه های اقتصادی استان باشیم ما نقش پشتیبانی کننده را داریم و در این مسیر باید شان ، اخلاق و انسانیت ارباب رجوع را رعایت کنیم.

سنجری در خاتمه سخنان خود گفت:تلاش در راستای تحقق شاخص های اختصاصی ماموریت و وظیفه یکایک ماست اما همه می بایست دوش به دوش یکدیگر در راستای تحقق و اجرای شاخص های عمومی تلاش کنند چرا که تکریم و صیانت از حقوق جامعه هدف و جلب رضایت دست اندر کاران جامعه کسب و کار و گره گشایی از کار مردم به ما واگذار شده است و این یک نعمت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.