مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز دوشنبه در مراسم راه اندازی این پویش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بروز سیل های اخیر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر آن شد تا پویشی را به منظور ایجاد فضایی برای همکاری اصحاب فرهنگ و هنر در این حوزه، جلب کمک های مردمی و فرهنگ سازی در این زمینه راه اندازی کند.
حعفر مروارید افزود: تاکنون کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی و ادارات تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های این استان فعالیتهای خوبی را برای کمک رسانی به سیلزدگان انجام داده اند که به طور مشخص اجرای تئاتر صحنه ای در شهرستان سبزوار یکی از آنهاست.
وی اظهار داشت: رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تقویت روحیه آسیب دیدگان ناشی از سیل است لذا طی مکاتبه ای که با مسئولان استان گلستان انجام شده، این نهاد آمادگی خود را برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در آن استان اعلام کرد.
وی گفت: هنرمندان خراسان رضوی آمادگی دارند در برنامه های هنری و فرهنگی حضور یافته و امید به آینده و نشاط اجتماعی را در بین خانواده های سیل زده افزایش دهند.
مروارید ارسال کمکهای نقدی و غیرنقدی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اجرای برنامه های فرهنگی بسیج رسانه و اختصاص بخشی از عواید مادی کتابفروشی ها و موسسات فرهنگی و هنری استان به سیلزدگان را از کمکهای این قشر به آسیب دیدگان ناشی از سیل برشمرد.
وی اظهار امیدواری کرد در قالب برگزاری پویش یاد شده کمکهای بیشتری برای سیلزدگان جمع آوری شود و مردم نیز در این زمینه ترغیب شوند.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.