به گزارش ایرنا این کاروان شامل 15 کامیون از کالاهای ضروری و کمک های نقدی به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال است که با حضور نمایندگان این پویش به نقاط سیل زده لرستان ارسال شد تا با نظارت آنان به دست افراد خسارت دیده برسد.
این پویش با برگزاری جشن گلریزان ویژه بانوان مبلغ 200 میلیون ریال وجه نقد برای کمک به افراد حادثه دیده لرستان جمع آوری کرد و کمک های 450 میلیون ریالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در قالب این پویش به دست سیل زدگان می رسد.
هسته اصلی این پویش باعنوان «انسانیت» با وقوع زلزله کرمانشاه در سال 1396 و با هدف کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور در آذربایجان غربی شکل گرفت و پس از آن با تهیه لوازم تحریر برای کودکان مناطق محروم و تهیه اقلام غذایی در آستانه عید نوروز برای افراد بی بضاعت به کار خود ادامه داد.
به گزارش ایرنا بیش از 50 نفر از اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در این پویش فعالیت مداوم داشتند و استاندار آذربایجان غربی نیز در گفت و گوی اخیر تلفنی خود با استاندار لرستان به فعالیت های این پویش اشاره داشت.
به گزارش ایرنا با وقوع سیل در روزهای گذشته در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری وارد شد و در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.
بر همین اساس آذربایجان غربی برای ارسال کمک و تجهیزات و بازسازی تاسیسات و واحدهای آسیب دیده از سیل به عنوان استان معین لرستان انتخاب شد.
9939/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.