به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی، حبیب ‌الله آسوده افزود: این محموله ها به استان‌ های خراسان شمالی، گلستان، لرستان و خوزستان ارسال‌ شده است.
وی کالاهای ارسالی به استان ‌های حادثه‌ دیده را بر اساس نیاز اعلام ‌شده از سوی آنان و شامل مواد غذایی، انواع کنسرو، مواد پروتئینی، آب‌ معدنی، فرش، موکت، پتو، یخچال، کفش، البسه، لوازم ضروری منزل، لوازم و اقلام بهداشتی، مواد شوینده، پوشک و شیر خشک ذکر کرد.
وی اظهار داشت: از این تعداد 22 محموله به استان گلستان، 11 محموله به استان لرستان، سه محوله به استان خوزستان و یک محوله به استان خراسان شمالی ارسال شده است.
آسوده از نیکوکاران خواست کمک ‌های نقدی برای تامین نیازهای ضروری سیل زدگان را مد نظر داشته باشند و در کمک های غیر نقدی شامل کالاهای اساسی، بهداشتی و سبد غذایی نیز تاریخ ‌مصرف یک ‌ساله را در نظر بگیرند.
وی از راه ‌اندازی پویش حضرت علی ‌اصغر (ع) با نظارت مستقیم کمیته امداد و همکاری فعالان فرهنگی و هنری با هدف کمک به کودکان مناطق سیل ‌زده خبر داد و گفت: در این پویش کمک‌ های نقدی برای تهیه پوشک، شیر خشک و لباس کودکان هزینه خواهد شد.
وی افزود: نیکوکاران به ‌منظور کمک به پویش حضرت علی‌ اصغر (ع) می‌ توانند کمک‌ های نقدی خود را به شماره کارت 1240- 0000- 9979- 6037 به نام طرح حضرت علی ‌اصغر (ع) واریز کنند.
آسوده با اشاره به خسارات بسیار به مردم استان ‌های سیل ‌زده از نیکوکاران خواست در بازسازی واحدهای مسکونی این افراد نیز همراهی و مشارکت داشته باشند.
وی اظهار داشت: نیکو کاران می ‌توانند کمک ‌های خود را به پویش 'به نیکی سخت ‌ها آسان شود' نیز که توسط کمیته امداد راه اندازی شده، با استفاده از شیوه ‌های شماره‌گیری و کد #99* 051*8877*، واریز به شماره کارت 1711- 0000 – 9979 – 6037 نزد بانک ملی، مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری در استان، مراجعه به سایت emdad.ir و تماس با شماره تلفن 3128 با پیش‌ شماره 051 اهدا کنند.
هم اکنون بیش از نیم میلیون نفر در قالب 220 هزار خانواده در خراسان رضوی زیر پوشش کمیته امداد این استان قرار دارند.
7496 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.