رئیس کمیته امداد شهرستان آبیک گفت: تاکنون کالاهای اهدایی مردم شهرستان آبیک با ۲ کاروان شامل نیسان و تریلی توسط کمیته امداد شهرستان آبیک برای استان‌های گلستان و لرستان ارسال شده که ارزش ریالی آن، بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

دوست‌علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مساعدت‌های مردم نوع‌دوست شهرستان آبیک جهت کمک به مردم سیل‌زده استان‌های شمالی و غربی کشور با اهدا به کمیته امداد امام خمینی (ره) در دو بخش نقدی و غیرنقدی صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون کالاهای اهدایی با ۲ کاروان شامل نیسان و تریلی توسط کمیته امداد شهرستان آبیک برای استان‌های گلستان و لرستان ارسال شده که ارزش کالایی  بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

رئییس کمیته امداد شهرستان آبیک ادامه داد: کالاهای اهدایی مردم شهرستان آبیک شامل پتو ، موکت، فرش ، حبوبات، برنج، کنسروجات، روغن و کالاهای بهداشتی و مواد شوینده وغیره بوده است.

حیدری با اشاره به ارسال کالاهای دیگر اهدایی مردم در قالب یک خودروی نیسان در طول هفته آینده به استان‌های سیل‌زده اضافه کرد: تمام افرادی که درجمع‌آوری کمک‌های مردمی با امکانات خود شامل ( خودروی شخصی حامل کالاها به استان‌های سیل زده و...) تاکنون با کمیته امداد همکاری داشته‌اند، کاملا رایگان بوده که از خیرین و همکاری‌کنندگان و کمک‌دهندگان  قدردانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان آبیک آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست در هر جایی از شهرستان و استان  و حتی استان‌های همجوار است که با اعلام تماس تلفنی و مراجعه درب منزل و ارائه رسید تحویل و در کوتاهترین زمان به دست سیل‌زدگان استان‌های شمالی و غربی خواهد رساند.

این مسئول با بیان اینکه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شریف و نوعدوست هستیم، تصریح کرد: مردم جهت پرداخت کمک‌های‌نقدی می‌توانند با شماره‌حساب: ۸۴۲۴۹۱۲۰۶، شماره کارت: ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۷۰۳۷9، کد الکترونیکی جهت پرداخت با تلفن همراه : #۹۹۰۲۸۳ اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان آبیک افزود: مردم جهت تحویل کمک‌های غیر نقدی خود به سیل‎‌زدگان می‌توانند به پایگاه ثابت در طبقه همکف اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبیک حوزه معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی مراجعه کنند.

حیدری یادآور شد: شماره تماس‌های ضروری جهت هماهنگی برای دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی و پاسخگویی به سئوالات احتمالی ۰۲۸۳۲۸۹۶۰۵۹- ۰۲۸۳۲۸۲۷۹۸۰- ۰۲۸۳۲۸۹۴۳۵۳ آماده پاسخگویی به مردم شهرستان آبیک است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.