به گزارش ایرنا، این افراد در نمازخانه استانداری با حضور مدیرکل حوزه استاندار به طرح مشکلات خود پرداختند.
مدیر کل حوزه استاندار در جمع آنان گفت: پرونده شرکت پدیده بسیار پیچیده است و در یک یا 2 جلسه قابل رفع نیست که اگر اینطور بود مشکل این شرکت پیش از این حل شده بود لذا از ما نیز نخواهید یکی دو ماهه موضوع را جمع کنیم.
محمد حسین صالحی افزود: استاندار خراسان رضوی فرد اقتصادی است و پیگیر مسئله شرکت پدیده می باشد و اصولا موضوعات شرکت های پدیده و کاسپین معضل جدی ماست و همه تلاش ما برای رفع این معضل است و ناراحتی و مشکلات پیش آمده برای شما را درک کرده و به شما حق می دهیم.
وی اظهار داشت: این شرکت بیش از 100 هزار سهامدار و صدها میلیارد تومان گردش مالی دارد و مساله ملی است.
وی گفت: استاندار خراسان رضوی که از دی ماه پارسال مسئولیت این استان را بر عهده گرفته طی این مدت در هشت جلسه کارشناسی در باره شرکت پدیده در تهران و مشهد شرکت کرده است.
صالحی افزود: پرونده شرکت پدیده یک مسیر قضایی دارد که در استان پیگیری می شود و یک مسیر اداری دارد که در جلسه نمایندگان سران قوا در تهران به آن پرداخته می شود لذا پرونده پیچیده است و تا حکم قضایی برای پرونده صادر نشود امکان ورود شرکت پدیده به بورس نخواهد بود.
وی اظهار داشت: از بنده نخواهید که زمان یا وعده بیجا برای رفع مشکل پدیده اعلام کنم اما معتقدم پرونده به جایی رسیده است که در حال حل شدن است.
پروژه پدیده شاندیز چهار سال پیش در پی برخی تخلفات از جمله عدم دریافت مجوزهای لازم برای ساخت و ساز و نیز توزیع غیرمجاز سهام به صورت گسترده با دستور مراجع قضایی تعطیل شد.
در مرحله نخست این اقدام دفاتر فروش و عرضه سهام شرکت پدیده مسدود و بعد از مدتی کل پروژه متوقف گردید.
از سه سال گذشته با تشکیل ستاد تدبیر در استان اقداماتی برای سر و سامان دادن به وضعیت این پروژه انجام شد که مدیر عامل گروه شرکت های پدیده شاندیز در پایان مهر ماه پارسال اعلام کرد 45 شرکت پیمانکاری و مشاور جزء و کل برای ساخت و تکمیل پروژه های پدیده با این مجموعه قرارداد منعقد کرده اند.
گروه شرکت های پدیده هم اکنون در 6 شرکت اصلی و 2 موسسه وابسته در حال فعالیت است.
این شرکت دارای 2 سایت اصلی اداری و پروژه گردشگری در شاندیز و کیش است.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.