سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۱۲ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۱۵۹ نفر زائر و مسافر به استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی فروزان در این رابطه گفت: ۹۷۰ هزار و ۲۵۱ نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به  استان  وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، ۸,۴ درصد کاهش داشته است.
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۳۵۷  هزار و ۸۵۷  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۲,۳ درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به استان وارد شده اند را  نیز ۱۹۱ هزار و ۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۱۹,۵ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ اسفندماه گذشته تا ۱۳ فروردین سال جدید به استان وارد شده اند هم ۱۱ میلیون و  ۲۱۶ هزار و ۳۶ نفرkn که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۵,۱ درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی درباره آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا  ۱۳ فروردین سال‌جاری هفت  میلیون و  ۸۰۵ هزار و  ۷۱۴  نفر به این کلانشهر  وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، ۱,۸ درصد کاهش دارد.

وی افزود: ۷۲۰ هزار و  ۱۰۱ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۸,۵ درصد کاهش داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۳۷۵ هزار و  ۸۵۸ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۲,۳ درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به مشهد وارد شده اند را  نیز ۱۹۰ هزار و ۵۰۴ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۱۹,۵ درصد کاهش دارد.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود روزهای ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جدید به مشهد وارد شده‌اند هم ۶ میلیون و ۵۱۹  هزار و  ۲۵۲ نفرند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۶ درصدی مواجه بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.