مهدی فروزان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان ورود مسافر و زائر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4.6 درصد کاهش دارد.
وی ادامه داد: از این تعداد مسافر و زائر 584 هزار و 107 نفر از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به خراسان رضوی وارد شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 8.5 درصد کاهش داشته است.
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت:230 هزار و 257 نفر از این تعداد مسافر هم با قطار به استان سفر کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال رشدی 2.5 درصدی داشته است.
فروزان آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاهها به استان خراسان رضوی وارد شده اند را نیز 117هزار و 905 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 18.1 درصد کاهش داشته است.
وی ادامه داد: تعداد زائران و مسافرانی که طی این مدت با وسائل نقلیه شخصی خود به خراسان رضوی وارد شده اند هم شش میلیون و 914 هزار و 772 نفر بوده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش 4.2 درصدی مواجه بوده است.
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران به مشهد هم گفت: از تاریخ 25 اسفند ماه 97 تا شش فروردین ماه کنونی چهار میلیون و 765 هزار و 747 زائر و مسافر به کلانشهر مشهد وارد شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2.1 درصد افزایش دارد.
1922/7496
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.