سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود دو میلیون و ۶۷۴ هزار و ۹۶۳ نفر به استان از ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی فروزان با اعلام این خبر افزود: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 1.8 درصد کاهش دارد.

وی افزود: 215 هزار و 986 نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به  استان  وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، 3.8 درصد کاهش داشته است. 

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: 82 هزار و 172  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد 6 دهم درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به استان وارد شده اند را  نیز 42 هزار و 421 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته 19.1 درصد کاهش داشته است. 

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز 25 تا 28  اسفند ماه به استان وارد شده اند هم دو میلیون  334 هزار و 384 نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد 1.3درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ 25 تا 28  اسفند ماه یک میلیون و  699 هزار و 775 نفر به این کلانشهر  وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، 2.1 درصد افزایش دارد.

وی افزود: 146 هزار و 889  نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، 5.3 درصد رشد داشته است. 

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: 82 هزار و 172 نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد 6 دهم درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به مشهد وارد شده اند را  نیز 42 هزار و 242 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته 19.1 درصد کاهش دارد.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای 25 تا 28  اسفند ماه به مشهد وارد شده اند هم یک میلیون و  428 هزار و  472  نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد 2.7 درصدی مواجه بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.