رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: همگی می‌دانیم که در یک جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم؛ از این رو ادبیات و راهبردهایمان نیز باید متناسب با این موقعیت ویژه و خاص باشد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجتبی بهاروند در حاشیه دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: دیدار امروز برایم، یادآور فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوب استان‌مان شد. فرصت‌هایی که این سال‌ها نادیده‌شان گرفته‌ایم و امید آن می‌رود با ایجاد و گسترش معین‌های اقتصادی، این فرصت‌ها شکوفا شوند.

وی افزود: با توجه به مسئولیتم در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای‌شهر مشهد، بخش اعظمی از گفتگوی امروزمان به این مهم اختصاص یافت. هنوز هم معتقدم به آموزش فرهنگ شهروندی و ترغیب مردم عزیزمان به استفاده از حمل‌ونقل عمومی بپردازیم. هنوز هم معتقدم سیاست‌های ما در شورای شهر، باید به سوی کاربردی تر شدن ناوگان حمل و نقل عمومی پیش برود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای‌شهر مشهد تصریح کرد: این روزها همچنین تا پاسی از شب، درگیر کمیسیون تلفیق شورای شهر هستیم. به روزهای پایانی سال ۹۷ نزدیک می‌شویم. دفتر امسال تا روزهای آتی بسته می‌شود و باید آماده قلم زدن در دفتر سپید سال ۹۸ شویم.

بهاروند تاکید کرد: امیدوارم که این جلسات و پیگیری‌ها، مسیر سال ۹۸ را برای پیشبرد اهداف اقتصادی و شهروندی هموار سازد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.