۴۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد به همراه خودروهای سبک و کمک‌دار و ۴ دستگاه خودروی نجات در طرح نوروزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدمجتبی احمدی مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح ملی خدمات نوروزی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند در خراسان‌ رضوی نیز آغاز خواهد شد و در قالب آن ۸۹ پایگاه موقت، ثابت و سیار هلال احمر خراسان‌ رضوی آماده خدمات‌رسانی ویژه این طرح نوروزی است.

وی همچنین گفت : سازمان جوانان، امداد نجات و داوطلبان هلال احمر با ایجاد ۸۹ پایگاه موقت، ثابت و سیار امداد و نجات و ۲۳ شعبه طرح ایمنی سلامت در راه‌ها و مراکز پرجمعیت، خدمت‌رسانی را تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد داد.

وی تاکیدکرد :در اجرای طرح نوروزی اهدافی از قبیل کاهش تلفات و افزایش آمادگی و بهره‌برداری بهینه از پایگاه‌ها، افزایش تعامل با سایر دستگاه‌ها، ایمنی و سلامت مسافران، ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق افزایش سطح آگاهی‌های عمومی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد : ۴۶ آمبولانس و یک دستگاه بالگرد به همراه خودروهای سبک و کمک‌دار و ۴ دستگاه خودروی نجات که به تازگی به مجموعه هلال احمر خراسان‌ رضوی اضافه شده است، در طرح مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی بااشاره به اینکه بیش از ۶ هزار و ۴۶۸ نفر روز نیروی عملیاتی در طرح نوروزی مشارکت خواهند داشت گفت : همچنین در لحظه تحویل سال ۱۲۰ نفر از پرسنل در حرم مطهر مستقر خواهند شد و در هنگام مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری نیز ۹۰ نفر به همراه ۳ آمبولانس و اتوبوس هلال احمر و یک بالگرد انجام وظیفه خواهند کرد.

وی افزود : ️روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین که سفرهای درون شهری افزایش دارد هم ۱۵۰ تیم سحاب که هر تیم شامل دو نفر است فعالیت خواهند کرد و در این ایام پویش بهبود رفتار ترافیکی نیز دنبال می‌شود.

وی همچنین گفت: برای چهارشنبه آخر سال نیز تمام تیم‌های عملیاتی به عنوان نیروهای خط دو، پشتیبان آتش‌نشانی و اورژانس خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.