غلامعلی صادقی روز چهارشنبه مراسمی به منظور آغاز کار فعالیت گشتهای مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال خراسان رضوی در مشهد افزود: همه دستگاههای متولی در چارچوب فعالیت گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در ایام نوروز پیش از هرگونه تخلف سودجویان اقدام کنند. اگر کوتاهی در این زمینه صورت گیرد پیگرد قانونی دارد.
وی ادامه داد: دستگاههای متولی می بایست هر جا که سودجویان به دنبال تصرف زمینهای دولتی و ملی هستند، مطابق قانون عمل نموده و منتظر دستور قضایی نمانند و همچنین گزارش تخلفات را به دادگستری اعلام کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در ادامه به اتحاد وهمبستگی میان مسئولان در این استان اشاره و بیان کرد: هماهنگی خوب و شایسته ای برای رفع مشکلات مردم، ایجاد اشتغال، فعالیت و توسعه اقتصادی در خراسان رضوی وجود دارد لذا باید از این فرصت در راستای حل مشکلات جامعه حداکثر بهره برداری صورت گیرد.
شهردار مشهد نیز در این نشست گفت: دستگاه قضایی خراسان رضوی حمایت خود را ازمسئولان و مردم به خوبی انجام می دهد. بر همین اساس برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای جلوگیری از تصرفات احتمالی در سطح این کلانشهر صورت گرفته است.
محمدرضا کلایی افزود: فعالیت گشتهای مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال با هدف حفاظت از حقوق مردم با حمایت دستگاه قضایی و رابطان آن انجام می شود. هم اینک فضای خوبی در راستای همکاری و هماهنگی برای احقاق حقوق مردم و بیت المال در بین مسئولان وجود دارد.
'طرح نوروزی گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال' با مشارکت دادگستری، ادارات کل منابع طبیعی، محیط زیست، اوقاف و امور خیریه و نیز راه و شهرسازی، سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد با هدف پیشگیری و برخورد با هرگونه تصرف غیرقانونی زمینها و ساخت و ساز غیرمجاز اجرا می شود.
8005/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.