آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر ایجاد تمدن قوی اسلامی و زمینه سازی برای آمادگی جهت طلوع خورشید امام زمان (عج) تاکید کردند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه علمی و فناوری در 40 سال گذشته به قله رفیعی رسیده است و این عظمت و اقتدار ایران اسلامی سبب شده ایران در جهان مطرح شود و به کشورهای پیشرفته برسد و استقلال ما در طول این مدت هم با ایستادگی مردم و همه دلسوزان به دست آمده است.
امام جمعه مشهد گفت: هم اینک ایران اسلامی کشوری مستقل است و ملتی با اندیشه و تفکر اسلامی دارد که خودشان برای خودشان تصمیم می گیرند.
آیت الله علم الهدی با تبریک سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) افزود: رهبر معظم انقلاب با پیروی از امام محمد باقر(ع) و سیره آن حضرت که موجب بازگشت اسلام به نقطه عظمت تاریخی خود شد سند راهبردی و بالادستی گام دوم انقلاب را تدوین کردند.
وی ادامه داد: همه مسئولان در همه سطوح قوه قضاییه، مجریه و مقننه وظیفه دارند در چهار چوب سند گام دوم انقلاب رهبر معظم که به خوبی ترسیم شده حرکت کنند.
امام جمعه مشهد گفت: تخلف و حرکت برخلاف این سند خیانت به امام زمان(عج) است زیرا این سند با هدف تحقق آینده درخشان برای نظام جمهوری اسلامی تدوین شده است.
آیت الله علم الهدی افزود: نباید از فرصتها غافل شد چون فرصت پیش روی ما بسیار کم است و در اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب تنها نباید به دنبال تفسیر آن بود بلکه باید قدمهای اجرایی را از هم اکنون برداشت.
وی با اشاره به این که مردم در تمام صحنه ها تاثیرگذار و انتخابگرهستند ادامه داد: در انتخاباتهای پیش رو هم مردم کسانی را انتخاب کنند که فکر و شخصیت آنها با سند جدید گام دوم رهبر معظم انقلاب همسو باشد.
امام جمعه مشهد با اشاره به انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه گفت: اولین گامی که در این راستا همسو با بیانیه گام دوم انقلاب برداشته شده انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه است که به طور قطع در این دوره جدید مدیریتی دستگاه قضایی با نفوذیها و مفسدان اقتصادی برخورد شدیدی می شود.
آیت الله علم الهدی افزود: عناصرنفوذی سبب بسیاری از مشکلات کشور شده اند که دستگاه قضایی باید با آنها مبارزه ای جدی کند همچنین مبارزه با فساد مهمترین برنامه دستگاه قضایی در دور جدید مدیریتی قوه قضائیه است.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در گیلان مبنی بر عدم کمبود کالا و وجود مشکل در شبکه توزیع گفت: از این سخنان نتیجه می گیریم که یک جریان مدیریت فاسد در این حوزه وجود دارد که دستگاه قضایی باید با آن برخورد کند.
1922/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.