به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، از ملت ایران و بویژه مردم هرمزگان خواست که در روز 22 بهمن با عزمی جدی تر و مشت های گره کرده و محکم تر از همیشه در خیابان ها حاضر شده و مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی بزنند.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی و ناامید کردن ملت ایران است، افزود: همه ما باید در کنار یکدیگر باشیم و با وحدت و همدلی مشکلات را حل کرده و دشمن را مایوس کنیم.
آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: کشور ما در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری در عرصه های مختلف داشته و دشمن نیز از همین مساله عصبانی است .
امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: البته با وجود همه تلاش های صورت گرفته در کشور، هنوز مشکلاتی در بخشهایی همچون اقتصاد وجود دارد که برای حل این مشکلات مردم نیز باید وارد عمل شده و در کنار دولت باشند.
وی با بیان اینکه تنها نظام‌ های مردمی هستند که موفق عمل خواهند کرد، گفت: قدرتمندترین دولت‌ها بدون حمایت مردم شکست خواهند خورد.
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه مشکلات اقتصاد به دست مردم حل خواهد شد، اضافه کرد: هیچ دولتی نمی‌تواند اقتصاد را بدون حمایت مردم پیش ببرد.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز نیروی هوایی (نوزدهم بهمن ماه) گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی از نخستین یگان‌هایی بود که در پیوستن به انقلاب مردمی ایران از سایر سازمان‌ها و گروه ها پیشی گرفت.
آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب بسیار مشهود است و این نیرو در تمام این سال ها هر کجا که لازم بوده به صورت پیروزمندانه در صحنه حاضر بوده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.