به گزارش ایرنا، تیم والیبال پیام خراسان که در بازی رفت با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف شده بود در دیدار امروز با رای کمیته انضباطی محمد موسوی ملی پوش موثر خود را در ترکیب اعضا نداشت.
از ابتدای ست نخست شاگردان قوچان نژاد در تیم پیام کار خود را به سختی آغاز کردند و این ست را با نتیجه 25 بر 20 به تیم ورامین واگذار نمودند.
در ست دوم نیز این روند تکرار شد و شهرداری ورامین با نتیجه 25 بر 22 این ست را به پایان رساند.
در ست سوم نیز با وجود تلاش پایاپای 2 تیم این ست نیز با نتیجه 25 بر 21 به سود تیم شهرداری ورامین پایان یافت.
با اتمام بازی هواداران تیم پیام اقدام به پرتاب اشیای مختلف به سوی بازیکنان تیم شهرداری ورامین کردند که مامورین نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه وارد عمل شده و تماشاچیان هوادار تیم پیام را وادار به ترک سالن مهران نمودند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی این فدراسیون پس از بحث و بررسی در باره اتفاقات رخ داده در بازی دوشنبه هفته گذشته این 2 تیم در ورامین، سید محمد موسوی بازیکن تیم پیام خراسان را به دلیل رفتار غیر قابل انتظار و دخالت در امر داور با احتساب سابقه قبلی یک جلسه از بازی محروم کرد و برای باشگاه شهرداری ورامین نیز به خاطر سردادن برخی شعارهای نامناسب از سوی برخی تماشاگران و ورود افراد غیر مسئول به داخل زمین، تذکر کتبی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی تعیین نمود.
این رای مورد اعتراض جبار قوچان نژاد مربی تیم پیام واقع شده بود.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.