باشگاه شهرداری تبریز، خواستار تجدید نظر قطعی در رأی محرومیت تماشاگرانش شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در حکم اخیر خود، به دلیل انجام تخلفانی از سوی تماشاگران شهرداری تبریز در بازی دو تیم شهرداری تبریز و کاله مازندران از هفته نهم لیگ برتر والیبال، مبنی بر سردادن شعار و فحاشی، تیم شهرداری تبریز را به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران خود و پرداخت 20 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده بود.
 
بر این اساس، عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در این خصوص اظهار کرد: هیچ تخلفی از سوی تماشاگران بافرهنگ ما در دیدار مقابل کاله مازندران رخ نداده است و آن‌ها تا پایان تیم خود را تشویق کردند. کمیته انضباطی فدراسیون والیبال کشور هم یک نهاد رسمی است که بر اساس مدارکی که تیم حریف ارائه داده است اقدام به صدور رأی کرده و مطمئناً با ارائه مدارک کافی از سوی شهرداری در رأی صادره تجدیدنظر خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: تلاش‌های زیادی از زمان صدور رأی انجام دادیم و امروز جلسه‌ای با حضور رئیس کمیته انضباطی فدراسیون و نمایندگان باشگاه پیرامون درخواست تجدیدنظر شهرداری تبریز در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای تیم از همراهی تماشاگران برگزار خواهد شد و خروجی این جلسه قطعی بوده و سرنوشت حضور تماشاگران در دیدار با پیکان را مشخص خواهد کرد.
 
علی اسدزاده، نماینده حقوق باشگاه نیز در این خصوص، گفت: مسئولان باید از طرح مطالبی که برخلاف واقعیت بوده و موجب اهانت به بیش از 6000 تماشاگر تبریزی است، جداً خودداری کنند. مطمئناً پرونده‌های قطعی مشابهی در خصوص این‌گونه رفتارها از سوی سایر تیم‌ها مطرح‌شده است؛ برای مثال طی مستندات موجود که در شبکه‌های مجازی منتشرشده است بی‌اخلاقی و بعضی رفتارهای غیرانسانی در دیدار مقابل دو تیم شهرداری ارومیه و کاله رخ‌داده است که کمیته انضباطی به نحو مقتضی باید اول در خصوص تنبیه متخلفین این دیدار اقدام کند.
 
اسدزاده ادامه داد: اگرچه عملکرد برگزارکنندگان مسابقات در تمامی لیگ‌های کشور با تمام توان تلاش می‌کنند که مسابقات را به نحو احسن برگزار کنند، اما از برخی داوران و ناظرین فدراسیون درخواست داریم که به‌طور کامل گزارش‌های مربوط به یک بازی را در اختیار فدراسیون بگذارند. در مورد دیدار شهرداری تبریز و کاله مشاهده‌شده است که در متن گزارش ناظر بازی موارد به‌صورت کامل اعلام‌نشده و بخشی از اتفاقات و حوادث مهم مسابقه فراموش‌شده است.
 
وی افزود: نمی‌دانیم علت اینکه کاله چرا با هر دو نماینده آذربایجان که دیدار کرده است، باعث ایجاد حاشیه می‌شود؟ مطمئناً در بازی‌های برگشت نیز کاله ای‌ها یک سناریوی جدید با خود خواهند داشت. همچنین نحوه ابلاغ رأی به باشگاه شهرداری از سوی کمیته انضباطی هم درست نبوده است و ساعت 21:00 شب با سرمربی تیم تماس گرفته می‌شود که تیم شما محروم است. مواردی از این قبیل وجود دارد که ما درک می‌کنیم که ممکن است به دلیل فشردگی مسابقات و مشکلات دیگر پیش آید، اما امیدواریم که کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و در رأس آن ریاست محترم فدراسیون والیبال شرایطی را اتخاذ کنند که هر تیمی به هر بهانه‌ای تلاش‌های عوامل برگزاری و نمایندگان فدراسیون را زیر سؤال نبرند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.